Vad gör du nu då? Del LXXXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sitter på altanen med min sambo (blivande man men det är en hemlis :angel:) och får stryk i Yatzy, lyssnar på spotify och har det allmänt gott

IMG_20180509_220547_556.webp

Har ESC på i bakgrunden utan ljud, snorungarna utanför och lyssnar på Edwardian Farm, en av mina absoluta favo dokumentärer/recreation vad du nu kallar det. Två arkeologer och en historiker lever ett år som edwardian bönder. Älskar den och Victorian Farms och Lates from the Green Valley och Tudor Farm och Wartime Farm. Kan verkligen rekommenderas och finns alla på youtube

Undrar jag om den här teorin kan fungera?
Herr JB jag vill inte ha med dig att göra, våra relationsförsök är över för jag har flirtat och fjäskat men du har bara varit på annat håll så håll dig undan vet jag, jag är less på dig! :banghead:

:yuck:

Har ju funderingar på att lägga ner fb
Men så himla mycket sker ju genom det idag
Annonser, grupper mm
Hur gör ni andra?
Jag är väldigt aktiv på fb. Det är många av mina vänner/bekanta som jag inte har kontakt med utanför.

Jag ocksa. Jag ar mycket aktiv pa FB ... Det ar det enda sattet jag haller kontakt med manga vanner och slaktingar runt varlden. FB ar dock ett stalle jag aldrig sager nagot jag inte skulle kunna stalla mig pa stads torget och skrika ut till alla. :p

Samma här.

Och jag tänker alltid att någon ju måste bidra med bilder/texter/osv - annars hade det ju inte funnits något att läsa/titta på.... ;)
För egen del är det väldigt lite av vänners uppdateringar. Jag har ingen mat, inga fester och inga semesterbilder.

Det jag behöver fb till är grupper - som t.ex. den informella gruppen för folk i byn. Där kommer inbjudningar till ativiteter i NTO-lokalen. Det lokala kulturhusets arrangemang finns lättast tillgängliga på fb.

Fb funkar ungefär som en sorts "annonsblad" för mig.

Sedan är jag vän med några politiker som lägger upp intressanta stausuppdateringar kring frågor jag följer.

Eftersom man kan forma fb till det man vill så är min fb-sida mest inriktad på information jag vill ha och samhällsfrågor. Mina närmaste vänner har det ungefär likadant.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 088
  • Låst
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
100 101 102
Svar
2 026
· Visningar
99 639
Senast: Mineur
·
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
85 86 87
Svar
1 734
· Visningar
46 933
Svar
1 999
· Visningar
56 276

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur