Ja varje kväll .Med sin syster som är hem till BangkokOj! Med samma person?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja varje kväll .Med sin syster som är hem till BangkokOj! Med samma person?
Vi medVi kollar på ESC
Alltså.... Det är ju så det är ibland, eller vad säger du @Marita73 ?Oj! Med samma person?
ESC ?Vi med
Jag gjorde misstaget med i ungefär 1,5 minut eller så innan förnuftet räddade mig. Så nu försöker jag återställa mig från chocken med en rejält stor cappuccinoKollar eurovision, undrar varför jag kollar och är dessutom sugen på ost.
Vi kollar på ESC
ESC ?
Jag gjorde misstaget med i ungefär 1,5 minut eller så innan förnuftet räddade mig. Så nu försöker jag återställa mig från chocken med en rejält stor cappuccino
Jag gjorde misstaget med i ungefär 1,5 minut eller så innan förnuftet räddade mig. Så nu försöker jag återställa mig från chocken med en rejält stor cappuccino
Jag läser mest och skriver inte alltför ofta.Har ju funderingar på att lägga ner fb
Men så himla mycket sker ju genom det idag
Annonser, grupper mm
Hur gör ni andra?
Japp. Man svär lika mycket efter varje gång men ändå sitter man där och glor år efter årESC ?
Har ju funderingar på att lägga ner fb
Annonser, grupper mm
Hur gör ni andra?
Jag är bara med i grupper (mest låsta) väldigt restriktiv när jag skriver i dom men läser en del, skriver ingenting om mig själv på min sida och absolut inga bilder eller liknande lägger jag på nätet överlag.Har ju funderingar på att lägga ner fb
Annonser, grupper mm
Hur gör ni andra?
Ni förtjänar en riktigt god nattsömn och väl genomförd omsorg av Herr JB (tills jag snor honom vill säga den svikaren).Så jävla roliga vi är. Vi är helt slut och lägger oss redan nu. En lörd..
Vovvi var än värre och smög in i sovrummet, bäddade i sängen och snarkade kl 19.
Vi var uppe kl 05 efter 4 h sömn i morse. Nu sooova!
Fortsätt låt bli, det kliar i huden här nuDet behövs sprit för det Jag har aldrig kollat på Mello/ESC nykter i vuxen ålder
Alltså.... Det är ju så det är ibland, eller vad säger du @Marita73 ?