En till mugg kaffe innan det ar dags for hundtraning, innan jag arrangerar om min "dogmobile" sa jag kan fa in barnbarnet's barnstol och vi ger oss ut pa vift for dagen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Man kan inte anklaga min ena systerson för att vara oartig.
"Mormor, jag vill ha en kram".
Syster: "men mormor ska med"
Systerson: "Men mormor är bedårande vacker så man inte kan låta bli fattar du väl?"
Nu ska hela den där familjen iväg på släktkalas, ena kusinen fyllde 30 igår. Mamma sa till mig förut att hon skrev med mitt namn på kortet men det fick hon ta bort illa kvickt.
Själv åker jag till en vän för att spela spel och äta lite mat.
Som publik eller deltagare? Det första kanske går att lösa, men det andra blir nog lite svårt....Jag hade velat vara med i Let's Dance. Frågan är hur
Youtuber/influenser eller dokusåpakändis känns väl som enklaste vägen!Jag hade velat vara med i Let's Dance. Frågan är hur
Som publik eller deltagare? Det första kanske går att lösa, men det andra blir nog lite svårt....
Youtuber/influenser eller dokusåpakändis känns väl som enklaste vägen!
Folkkär melloartist? Dramatenskådis? Gladiator kanske?Hmm, tveksamt om det är rimligt för mig
Folkkär melloartist? Dramatenskådis? Gladiator kanske?
Men du kan ju hitta på något på jobbet som är busigt och vips är medierna över dig sen är det bara söka och skaka loss i rutan. Jag förstår inte problemet, men jag ser möjligheterna på en lösningSom deltagare såklart Jag vill också lära mig dansa sådär tjusigt!
Det värsta är att vi kör bara Harry Boy, pappa fick bestämma (tidigare har han inte lagt alls) så okej det är ju kul att han vill vara lite deltagande på så vis åtminstone. Jag blir gråhårig på det men är ju roligt att han kommit igång igen alls så bara vara tyst och låta det vara så.@hallonsaft ojojoj storvinst!