Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Skit låtar!Vi med
Samma här.Jag är väldigt aktiv på fb. Det är många av mina vänner/bekanta som jag inte har kontakt med utanför.
Wow. Finland tvålade till Kanada 5-1
Jag är urdålig på fb,startade det för att det alltid sas,det såg jag på fb,eller jag la upp bilder på fb
Nu används det mest för att hålla kontakten med mina utländska uppfödare och så en o annan Bukefalist ,först i våras började jag skriva i en del hundgrupper.Och det är @Voff och @Wingates fel...............
Du kan testa att stretcha lite. Om du står upp böjer du då från från midjan och fäller överkroppen framåt och sträcker dig nedåt och försöker få tag i tårna. Håll benen raka. Det är nedre delen av ryggen som ska sträckas. Andas långa djupa andetag i positionen 1-3 minuter. Övningen kan också göras sittande på golvet med benen sträckta framåt. Sen fäller man överkroppen framåt från midjan och hänger tungt över benen medan man andas långa djupa andetag. Om du inte når tårna tar du tag med händerna där du når, t.ex. knäna eller vristerna.Irriterad på ischiasen. Tog mig 5 minuter att gå till brevlådan och imorgon måste jag åka och handla.
Hur nu det ska gå