Jag såg inte heller att det var ett våffeljärn, trodde att det var en våg av något slagMen gud, jag vet tydligen inte hur varken ägg eller våffeljärn ser ut
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag såg inte heller att det var ett våffeljärn, trodde att det var en våg av något slagMen gud, jag vet tydligen inte hur varken ägg eller våffeljärn ser ut
Ja våg trodde jag också först men sen förstorade jag och det stämde inteJag såg inte heller att det var ett våffeljärn, trodde att det var en våg av något slag
Jag har förresten börjat längta efter julmat! Har sett att det kommit flera stycken veganska rödbetssallader! Ska bli kul att testa dem .
Jag vill äta mer bönor! Har ni några bra recepttips? Gör mest bönsallad och ibland typ stroganoff fast med bönor. Vet att det finns så många andra saker men har total idétorka.
Jag vet inte riktigt vad du tycker om, men när jag gör t.e.x tacos så brukar jag ha lite olja i pannan, hacka ett par tomater, när de börjar smälta så har jag i svarta bönor och tacokrydda. Ibland har jag i vitlök strax innan tomaterna, tycker det blir sjukt gott.Jag vill äta mer bönor! Har ni några bra recepttips? Gör mest bönsallad och ibland typ stroganoff fast med bönor. Vet att det finns så många andra saker men har total idétorka.
Bönbiffar verkar för meckigt för mig Ska mixas och kladdas och sånt blir jag mest stressad av för det mesta. Men chili är bra, allt i samma gryta! Det ska jag göra nån dagBrukar göra bönbiffar, antingen att ha som burgare i bröd, eller bara äta med valfri kolhydrat och sås
Lins och bönchili är också en favorit!
Jag vet inte riktigt vad du tycker om, men när jag gör t.e.x tacos så brukar jag ha lite olja i pannan, hacka ett par tomater, när de börjar smälta så har jag i svarta bönor och tacokrydda. Ibland har jag i vitlök strax innan tomaterna, tycker det blir sjukt gott.
Frysta edamamebönor häller jag varmt vatten över, häller av, flingsalt på och så äter jag det som en miniförrätt/ snacks.
Gör man sopa kan jag tycka att det är gott att mixa vitabönor för sig och sedan röra i (ev. spä med lite vatten, blir tjockare och nästan "gräddigt" om man gör veganskt).
Jag är mycket glada i kikärter och linser, tycker det är lättare att ha i det mesta man gör.
Bönchilin som @pepp tipsar om är sjukt god, jag ska laga den imorgon! Googla "Ica bönchili linser" så borde du hitta den.Bönbiffar verkar för meckigt för mig Ska mixas och kladdas och sånt blir jag mest stressad av för det mesta. Men chili är bra, allt i samma gryta! Det ska jag göra nån dag
Bönor istället för fejkfärs i tacos ska jag testa! Soppa gör jag däremot sällan, för mycket jobb för för lite kcal/mättnadskänsla för mig.
Tar gärna emot fler tips
Bönbiffar verkar för meckigt för mig Ska mixas och kladdas och sånt blir jag mest stressad av för det mesta. Men chili är bra, allt i samma gryta! Det ska jag göra nån dag
Bönor istället för fejkfärs i tacos ska jag testa! Soppa gör jag däremot sällan, för mycket jobb för för lite kcal/mättnadskänsla för mig.
Tar gärna emot fler tips
Dagens lunch, för att jag behöver det!
Och för att jag fick återbäring från banken (mellan 75 och 124 kronor)
Jag och en kompis gjorde vegansk pizza för ett tag sen, osten smälte och blev kladdig! Jag minns inte vilken det var, men vännen tror jeezly originalJag gjorde pizza idag, faktiskt riktigt god för att vara glutenfri! Tycker dock inte veggoosten presterar nåt vidare, den blev mest torr och seg. Finns det nån vegansk ost som blir sådär härligt kladdig på pizza?
Och just den har de inte i affären här Men jag undrar om det inte finns någonstans att beställa vegovaror specifikt? För det är inte första grejen som inte finns där jag bor...Jag och en kompis gjorde vegansk pizza för ett tag sen, osten smälte och blev kladdig! Jag minns inte vilken det var, men vännen tror jeezly original