Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kanske för mycket vätska då? För slabbigt ska det inte bli. Men du kanske ska testa Green Vie mozzarella för den tycker jag är helt annorlunda jämfört med Jeezly och Violife. Den använder jag utan nån vätska.Testade pizza igen idag med mjölkblandningsknepet för osten, men tyckte mest det blev slabbigt och smaklöst. Får testa ny ost nästa gång.
Misstänker att det är tiden på tillagningen som spökat, för den måste jag anpassa lite när jag gör glutenfri pizzadeg så den inte blir för torr. Ska testa green vie istället nästa gång!Kanske för mycket vätska då? För slabbigt ska det inte bli. Men du kanske ska testa Green Vie mozzarella för den tycker jag är helt annorlunda jämfört med Jeezly och Violife. Den använder jag utan nån vätska.
Okej, vem av er har koll på den bästa korven att grilla på pinne? Jag blev av med två goda anamma-korvar förra gången och fick nöja mig med att äta bröden
De gick helt enkelt av på mitten och föll ner i elden!
Jag kör alltid peas of heaven! Sitter bra på pinnen och godast tycker jag.Okej, vem av er har koll på den bästa korven att grilla på pinne? Jag blev av med två goda anamma-korvar förra gången och fick nöja mig med att äta bröden
De gick helt enkelt av på mitten och föll ner i elden!
Det där ser ut som min middag, idag äter vi nämligen hos svärmor .
Det där ser ut som min middag, idag äter vi nämligen hos svärmor .
Nej, brunsås och lingon är ju bästa kombon till köttbullar med potatismos.Det var ruskigt gott! Jag försökte göra brunsås på pulver också, det gick jättedåligt
Nej, brunsås och lingon är ju bästa kombon till köttbullar med potatismos.