pepp
Trådstartare
Spaghetti ena gången och andra gången blev det såna från barilla som de kallar gnocci
Bra! Älskar barillas "gnocci"!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Spaghetti ena gången och andra gången blev det såna från barilla som de kallar gnocci
Aaargh nu såg jag för första gången deras sjukt irriterande och dumma reklam och jag önskar att jag aldrig köpttortillas idag för första gången på en evighet för att testa Frankfuls tacofärs. Meh. Helt okej, lite sträv i smaken på något sätt, men gillar att den blev kladdig och inte smulig vilket ju gör det mindre slabbigt att äta, men å andra sidan är smuligt godare. Inget wow, särskilt inte med tanke på priset.
Omg give
Åh gud, tänkte ”Hur mycket peppar ska människan äta egentligen?!”Vegansk stroganoff to be!
Visa bifogad fil 58482
Åh gud, tänkte ”Hur mycket peppar ska människan äta egentligen?!”
Sen läste jag ordentligt
Vi har tjejkväll å har gjort tacos med så jäkla gottSå sjukt gott!! Har kvar till middag också
Vi har tjejkväll å har gjort tacos med så jäkla gott
Vad är det vita?Visa bifogad fil 58812
Bibimbap på ostronskivling och grönkål!
Vad är det vita?
Haha ja kanske, jag minns tydligen inte hur tillagade ägg ser ut . Tyckte det såg så runt ut men ser nu att det kanske inte är så. Saknar dock gulan?Jag tänker ägg?
Haha ja kanske, jag minns tydligen inte hur tillagade ägg ser ut . Tyckte det såg så runt ut men ser nu att det kanske inte är så. Saknar dock gulan?
Vad är det vita?
Gissar på att den är där under, att ägget är vändstekt eller vad det heter.
Om det nu är ett ägg