Vad blir det för (vegetarisk) mat? Del III

Det är ett ägg :D Och @pepp har rätt i att det är vändstekt! Jag är pippligast i världen vad gäller att äta ägg och hanterar inte när gulan är alldeles ...äggig och mjuk. Vändstekt gör att gulan både koagulerar och döljs. De senaste åren har jag aktivt tränat på att lyckas äta ägg, så att jag öht kan ha ett stekt ägg till maten är :banana: Kokt ägg rätt upp och ner fixar jag ännu inte, oklart om jag nånsin blir så vuxen. Men det vore jättepraktiskt att kunna äta som smidigt mellis!
Äggula ska inte vara rinnig!
 
20201019_193321.jpg
 
Har inte postat här på ett tag, men kan intyga att jag ätit mat varje dag :p
Pasta med vegansk korv stroganoff idag. Stort plus på att barnet älskade det, hen brukar annars gå bananas när "det är blandat".
(Obs. Såg mycket godare ut irl än på bild, lovar)
A388E27E-AE3A-458D-A31C-1C4618D233B0.jpeg
 

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 187
Senast: gullviva
·
Samhälle I tråden om religion togs det upp att det var fel att vården erbjöd samtalsstöd till patienter hos en präst när kurator hade semester...
11 12 13
Svar
258
· Visningar
12 146
Senast: Enya
·
Skola & Jobb Min arbetsgivare har anordnat någon form av kickoff fre-lör. Det är med lite föreläsningar och gemensam middag fre kväll. Och avslut vid...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 085
Senast: Cattis_E
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 959
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp