Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag lever på det just nu. ÄLSKAR den där tofun.Pasta tofunara med alspånsrökt tofu.
Men jag med!! Fantastiskt substitut till bacon! Äts även som lyxfrukost här ihop med stekt ägg på rostat bröd.Jag lever på det just nu. ÄLSKAR den där tofun.
Den nyss omtalade alspånsrökta tofun från yipin . Äter du linser? Jag äter mycket pastasåser med linser i just nu.Men ska hämta matkasse från Maxi på fredag, några tips vad jag ska lägga i?
Köpte den idag, älskar den Blir nog carbonara i veckan med den i.Den nyss omtalade alspånsrökta tofun från yipin . Äter du linser? Jag äter mycket pastasåser med linser i just nu.
Vegansk stroganoff to be!
Visa bifogad fil 58482
Den nyss omtalade alspånsrökta tofun från yipin . Äter du linser? Jag äter mycket pastasåser med linser i just nu.
Har du testat belugalinser? De är absolut godast enligt mig, de håller sig fasta och är inte lika mjöliga som andra linser kan varaTofu är inte riktigt min grej, faktiskt... Men linser, ja! Det var länge sen. Det kan jag absolut äta, tack.
Har kommit på lite saker jag vill äta faktiskt... tänkte nog äta quorn med nån slags currysås och ris, polentafisk med kokt potatis, rotfrukter i ugn, auberginesill...
Har du testat belugalinser? De är absolut godast enligt mig, de håller sig fasta och är inte lika mjöliga som andra linser kan vara
Gör oftast en belugabolognese (coops recept).
Har bara sett torra, i det receptet jag använder kokar man de torra direkt i själva såsen. Koktid är ca 30 min De behöver inte blötläggas innan!Nej, såna har jag fortfarande inte testat! Köper man torra och blötlägger och kokar själv eller finns det "färdiga"?
Har bara sett torra, i det receptet jag använder kokar man de torra direkt i själva såsen. Koktid är ca 30 min De behöver inte blötläggas innan!