Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är det sånna tjocka nudlar eller är det bilden? Jag åt yelllow nudel som dom tjocka nudlarna kallades i Thailand men har inte hittat dom härVisa bifogad fil 46804
Inget vacker men ack så gott det var! Nudelsallad från Hello Fresh
Det är tjocka nudlar, gissar på typ vete. Kollar paketet när jag kommer hem.Är det sånna tjocka nudlar eller är det bilden? Jag åt yelllow nudel som dom tjocka nudlarna kallades i Thailand men har inte hittat dom här
Såhär ser förpackningen ut, hittar inte vem som säljer eller ens ett märkesnamn tyvärr ett instagram handle bara: @achau_lienÄr det sånna tjocka nudlar eller är det bilden? Jag åt yelllow nudel som dom tjocka nudlarna kallades i Thailand men har inte hittat dom här
Åh tack så mycketSåhär ser förpackningen ut, hittar inte vem som säljer eller ens ett märkesnamn tyvärr ett instagram handle bara: @achau_lien
Visa bifogad fil 46866
Och det är vetenudlar!
Har precis lagt lite Tofu i marinad. Har aldrig tillagat det hemma så det blir spännande. Gjorde en på rapsolja, vitlök, chili flakes, sötsur sås, lite soya och en touch sirap. Ska bli spännande att se om det är ätbart i morgon ^^
Tänkte steka tofun och sen servera med glasnudlar och riven morot (och kanske något mer om jag hittar något spännande i gömmorna).