Ja jösses. Och nu vaknar den stora förkyld med men det får blir ett pass nu vid 9, för gubben är hemma i 2 dagar.Bästa sortens valium Klättrar lite på väggarna efter 1 veckas vila!
Jag är vaccinerad med 3e dosen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja jösses. Och nu vaknar den stora förkyld med men det får blir ett pass nu vid 9, för gubben är hemma i 2 dagar.Bästa sortens valium Klättrar lite på väggarna efter 1 veckas vila!
Asså dessa förkylningar.. Småbarn är som flugpapper när det gäller att dra till sej sjukdomarJa jösses. Och nu vaknar den stora förkyld med men det får blir ett pass nu vid 9, för gubben är hemma i 2 dagar.
Ja usch dessa förkylningar. Känns som jag, pappan och barnet har växlat mellan vem som är sjuk sedan den här terminen börjar.Ja jösses. Och nu vaknar den stora förkyld med men det får blir ett pass nu vid 9, för gubben är hemma i 2 dagar.
Haha. Jag älskar liknelsenAsså dessa förkylningar.. Småbarn är som flugpapper när det gäller att dra till sej sjukdomar
Jamen det är dom ju!! Ifrån ingenstans fick vår 3,5åring 40.1° I temp ikväll?! Vad hände där? Alvedon, sov i 2h och vaknade med en kaskadspya i nya soffan.. (den hann vara ny mindre än en vecka)Haha. Jag älskar liknelsen
Älskar asics!! Tycker tyvärr dom slits alldeles för fort förhållande till priset.Nu är dem invigda! Grymt sköna!
Visa bifogad fil 85371
Älskar också asics! Tycker mina håller fint, men så har jag inget att jämföra med heller..Älskar asics!! Tycker tyvärr dom slits alldeles för fort förhållande till priset.
Mina är oftast utslitna efter ca 6mån och det tycker jag är rätt kort tid. Då brukar insidan på hälen vara borta plus hål på ovansidan. Snörar normalhårt. Ska dock strunta i det inför Göteborgsvarvet, vid asfaltlöpning om nåt så vill jag ha bra skor.Älskar också asics! Tycker mina håller fint, men så har jag inget att jämföra med heller..
I din nya HarperJamen det är dom ju!! Ifrån ingenstans fick vår 3,5åring 40.1° I temp ikväll?! Vad hände där? Alvedon, sov i 2h och vaknade med en kaskadspya i nya soffan.. (den hann vara ny mindre än en vecka)
Det viktiga är dock att barnet mår bättre för efter dusch av nedkräkt liten kropp så ligger tempen på 38.5°
Jag hade kört dem som rodd i ringar ifall du har möjlighet till det. Googla ring rows så får du upp det. Det är dessutom en övning som är väldigt lätt att göra lättare/tyngre, man behöver bara justera hur långt fram man har fötterna och därmed vilken vinkel kroppen hamnar i (ju mer parallel med golvet du är desto tyngre är de).Sparade ner 12 WODar som jag åtminstone typ kan göra men en del är fasen heeelt galna. En hade en buy in som var 79 pull ups vet inte ens hur jag skulle skala ner en sån grej.
Runt ett år håller mina! Jag fick dock gå upp en strl denna gången och jag får byta skosnöre för så som jag snörar är originalsnörena lite i kortaste laget, vilket är störigt.. Hål på ovansidan får jag först efter att ha använt dem som "skitskor" ett tag.. Så olika det är!Mina är oftast utslitna efter ca 6mån och det tycker jag är rätt kort tid. Då brukar insidan på hälen vara borta plus hål på ovansidan. Snörar normalhårt. Ska dock strunta i det inför Göteborgsvarvet, vid asfaltlöpning om nåt så vill jag ha bra skor.
Japp.. Precis den.. En riktigt stor slemmig mjölkspya. Tack tackI din nya Harper
(Skönt att barnet är bättre såklart!)
Jaa, bra tips! Har inte tänkt på dem på länge.Jag hade kört dem som rodd i ringar ifall du har möjlighet till det. Googla ring rows så får du upp det. Det är dessutom en övning som är väldigt lätt att göra lättare/tyngre, man behöver bara justera hur långt fram man har fötterna och därmed vilken vinkel kroppen hamnar i (ju mer parallel med golvet du är desto tyngre är de).