Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ta hand om dig! Tävlingen är mot dig självFörsöker påminna mig själv om att jag inte ska försöka tävla i lyft med min urstarka killkompis (den jäveln), för jag kommer ju liksom aldrig varken vinna eller komma ikapp
Bara hålla i att det är motiverande
Försöker komma ihågTa hand om dig! Tävlingen är mot dig själv
Jag vet inte, jag tränade med en tjej ett tag som gick om oss killar med storm. Men hon hade det nog i generna eller så smygtränade hon utan oss, för hon såg inte ens ut som hon tyckte det var jobbigtFörsöker komma ihåg
Tänker att det är ju kul att pusha sig lite (såklart), jag ska nog inte ha SAMMA mål
Oj vilket kul och varierat pass!Blev ett basic-pass idag. Då det var där tiden passade bäst, tanken är väl att den träning som blir av är bättre än ingen träning
Kände i A-delen att jag inte ska sträva mot dessa pass, men det funkar. Var svårt att dela stång när vi lyfter så otroligt olika tungt. Blev ett jäkla på och avplockande av vikter när den ja delade stång med körde 20kg genom allt och jag startade på 55kg och ökade varje omgång upp till 75kg. Men passet är gjort och jag känner mig ändå nöjd med passet, hoppas hinna med lunchpasset i morgon bara. Men det återstår att se, såg att jag har ett inbokat möte 11-11.45 och passet börjar i andra änden av stan vid 12... Vi får alltså se.
Uppvärmning
10 airsquats
7 cal valfri maskin (jag körde rodd)
3 walkout - pushup
5 Burpees
10 Situps
A-del 4 varv.
Back squat 8st
Hantelrodd 8st/sida
Hand release Pushup 6-12 st
B-del 17min
15 Wallballs
10 kippade pullups
15 cal rodd
20 V-ups
Ofta så passen ser ut. Därför jag gillar det.Oj vilket kul och varierat pass!
... Och 30 min yoga senare känner jag mig som en ny människa Nu sover jag gott!Jag har dragits med vaccinbiverkningar mest hela dagen så det blev en vilodag även på mitt håll. Jag ska dock köra ett yogapass innan jag går och lägger mig, det blir skönt! Jag kände mig lite sugen tidigare idag då musklerna är stela och värker (eventuellt beror även detta på vaccinet) och när det nu dessutom startades en tråd om yoga blev jag ännu mer inspirerad