Kroppen känns riktigt bra och är på god väg tillbaka efter en tuff graviditet. Så from idag fick jag på ett program via styrkelabbet som mest fokuserar på kroppsövningar. Först ut var som det kändes en oändlig historia med armhävningar i olika varianter. Trodde inte att de kunde varieras så mycket, och för att inte tala om namnen som tex kobraarmhävning, pikearmhävning och nedåtlutande armhävning
Kroppen svarade bra trots att jag skalade av lite här och där då jag gick för hårt ut i superset mellan armhävningar på knä och uppåtlutande armhävningar. Får se hur det känns imorgon när jag är själv hemma med 4 barn. Känner mig lite osmart som tränar ett nytt program när mannen ska jobba mån- tors på första gången på flera månader
Kroppen svarade bra trots att jag skalade av lite här och där då jag gick för hårt ut i superset mellan armhävningar på knä och uppåtlutande armhävningar. Får se hur det känns imorgon när jag är själv hemma med 4 barn. Känner mig lite osmart som tränar ett nytt program när mannen ska jobba mån- tors på första gången på flera månader