Snön vräker ner.
... och vinden piskar en i ansiktet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Snön vräker ner.
Det är väll olagligt att köra med för mycke snö på bilen? Har sett folk åka runt med rena snöhögar på bilen en här vintern.Folk som är för lata för att sopa av bilen utan tror att det räcker med att låta vindrutetorkarna vifta rent rutan så de ser lite. SOPA AV BILEN FÖR !
Ska jag behöva gissa hela tiden var ni ska med era igensnöade lyktor?
Det är väll olagligt att köra med för mycke snö på bilen? Har sett folk åka runt med rena snöhögar på bilen en här vintern.
Ja det är olagligt men det är sällan polisen bryr sig så länge det inte händer en olycka.Det är väll olagligt att köra med för mycke snö på bilen? Har sett folk åka runt med rena snöhögar på bilen en här vintern.
Konstigt att det händer olyckor då....Ja det är olagligt men det är sällan polisen bryr sig så länge det inte händer en olycka.
I know the feeling! Jag nyårs-lovade mig själv att vara mindre optimistisk med min tid, och har faktiskt skött mig rätt bra hittills. Och det är så skönt! Men det kräver att jag tänker aktivt på det rätt mycket, det är fortfarande lätt hänt att jag skenar iväg med mig själv.Jag stör mig på att jag planerar som en jävla röv med skola och jobb. HATAR att jag är så jäkla optimistisk så jag planerar in alldeles för mycket för mig själv. "Jamen det där hinner jag ju lätt, får anstränga mig lite bara" och sen när jag är mitt i det ba "fuuuuckk whyyyy". VARJE GÅNG. Det är som att jag inte gillar mitt framtida jag.
Han e-sportar fattaruväl!Just nu stör jag mig på min granne som gapar och skriker medan han spelar dataspel.. Försöker läsa massa dokument (komma ikapp med arbete) men det går ju knappt med honom galandes i bakgrunden
Hade varit lika irriterad om han galt på en fotbollsmatchHan e-sportar fattaruväl!
Fasiken tur vi har bil hela tiden är det den som är jobbig eller är det långt till byn och fortsatt backigt.
Hen menar: "Fasiken, tur att vi har bil hela tiden. Är det (bara) den (backen) som är jobbig eller är det långt till byn och fortsatt backigt?
Ja, gräsligt!GAH, vilken irritation!