Störiga saker vi stör oss på del 8

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag stör mig på att jag planerar som en jävla röv med skola och jobb. HATAR att jag är så jäkla optimistisk så jag planerar in alldeles för mycket för mig själv. "Jamen det där hinner jag ju lätt, får anstränga mig lite bara" och sen när jag är mitt i det ba "fuuuuckk whyyyy". VARJE GÅNG. Det är som att jag inte gillar mitt framtida jag.

Beställde nya arbetskläder. Frågade hur storleken var och fick svaret "normal mot stor". Valde ändå att gå upp en storlek då jag är trött på för små kläder att jobba i, jag vill kunna röra mig ordentligt.
Lyckan när man öppnar paketet och inser att kläderna är mycket små i storlekarna och jag hade behövt minst en större storlek ändå :banghead:

Ikea lanserar nån tillfällig linje å var ju bara lite vaser, sängkläder å möbler som finns redan kändes det som förutom nån sänghimmel eller vad det heter.
Å på bilden i mejlet fanns nån cool skinnfåtölj :rage:

Jag stör mig på att jag planerar som en jävla röv med skola och jobb. HATAR att jag är så jäkla optimistisk så jag planerar in alldeles för mycket för mig själv. "Jamen det där hinner jag ju lätt, får anstränga mig lite bara" och sen när jag är mitt i det ba "fuuuuckk whyyyy". VARJE GÅNG. Det är som att jag inte gillar mitt framtida jag.
I know the feeling! Jag nyårs-lovade mig själv att vara mindre optimistisk med min tid, och har faktiskt skött mig rätt bra hittills. Och det är skönt! Men det kräver att jag tänker aktivt på det rätt mycket, det är fortfarande lätt hänt att jag skenar iväg med mig själv.

Just nu stör jag mig på min granne som gapar och skriker medan han spelar dataspel.. Försöker läsa massa dokument (komma ikapp med arbete) men det går ju knappt med honom galandes i bakgrunden :banghead:

Stör mig något enormt på Telias reklam där de sitter vid middagsbordet och man hör en man säga att de hoppas den nya pojkvännen till dottern inte ska sova över, men då kunde han ju fixa deras wifi? Vad :devil:, är det nån jäkla koppleriverksamhet med dottern som vara? :rage:

Stör mig vansinnigt på grannen under som i pårökt tillstånd spelar elgitarr på nätterna. Klockan 01.30 fick jag nog och mailade hyresvärden. Min parter gick ner och pratade med grannen, och oväsendet upphörde nästan.

Där är lite livligt i perioder. Jag hoppas den här perioden tar slut innan det blir säsong för att hänga utomhus.

Jag är riktigt irriterad på mina kollegor som är småbarnsföräldrar, vi har dygnet runt bemanning på mitt jobb året alla dagar. Naturligtvis så när vi nu ska sätta ihop sommarschemat och försöka tillgodose allas önskemål om ledighet så lägger de in både föräldraledigt och semester under sommaren! :banghead:

När ska vi andra få vara lediga? Vi vill kanske vara lediga under sommaren vi med och inte enbart i maj och september/oktober. :rage: Inte nog med att de går före alla storhelger för att ungarna har lov, behöver verkligen bägge föräldrarna vara lediga samtidigt jämnt? :devil:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Stör mig på att jag måste köpa nya vinterdäck. Dyrt!
94 95 96
Svar
1 909
· Visningar
87 568
  • Låst
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
100 101 102
Svar
2 026
· Visningar
99 675
Senast: Mineur
·
Relationer Stör mig på hundmänniskor som tackar nej till att komma och hälsa på om deras hundar inte får följa med. Jag har katt. Nej jag vill...
12 13 14
Svar
263
· Visningar
11 701
Senast: hastflicka
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008