Störiga saker vi stör oss på del 8

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag stör mig på att jag har fått en impuls att läsa 50 shades of grey för att se vad allt hallå är om.
Eftersom jag tydligen saknar impulskontroll lånade jag den igår på biblioteket. Jag har tagit mig igenom ett kapitel hittills och jag ångrar mig djupt redan. Och då gillade jag ändå harlequin böcker när jag var yngre.

Vaknar av att något piper. Letar. Ok. Brandvarnare i källaren. Nu har jag letat i över en halvtimme och jag hittar inte den f-de brandvarnaren! Ok, det är stökigt i källaren men det borde ju inte vara omöjligt att hitta den där brandvarnaren. Nu måste jag ta en paus, jag har panikpåslag och är genomsvettig. Och så piper det...pip..pip..pip...

Stör mig på att jag inte får igång scanningen på min nya skrivare..... :meh: Det var den största anledningen till att jag bad chefen om en ny, att det skulle bli smidigare att scanna.

Visste inte om jag skulle skriva detta i tråden "Allmänbildning?" eller här. Men i alla fall, here goes:

Folk som inte kan kortkommandot Ctr+C och sedan Ctr+V och istället markerar ett ord eller en text, högerklickar och klipper ut/kopierar, för att klistra in någonstans.

Det går så långsamt! :arghh:

Visste inte om jag skulle skriva detta i tråden "Allmänbildning?" eller här. Men i alla fall, here goes:

Folk som inte kan kortkommandot Ctr+C och sedan Ctr+V och istället markerar ett ord eller en text, högerklickar och klipper ut/kopierar, för att klistra in någonstans.

Det går så långsamt! :arghh:
Men JA! Och folk som sitter och scrollar i all evighet för att komma längst ner på en sida istället för att använde Page Down/Up, Home och End-knapparna. Man får verkligen försöka kontrollera sig själv då :o

att man behöver nämna för sambon att det är trevligt om de torkar av köksbordet efter sig och inte lämnar diverse smulor, kladd och annat efter sig som man hittar varje morgon :p

Stör mig på folk som inte orkar använda skiljetecken. En person i samma grupp som jag skriver konsekvent på det här viset:

Fasiken tur vi har bil hela tiden är det den som är jobbig eller är det långt till byn och fortsatt backigt.

Hen menar: "Fasiken, tur att vi har bil hela tiden. Är det (bara) den (backen) som är jobbig eller är det långt till byn och fortsatt backigt?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Stör mig på att jag måste köpa nya vinterdäck. Dyrt!
94 95 96
Svar
1 911
· Visningar
87 698
  • Låst
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
100 101 102
Svar
2 026
· Visningar
99 675
Senast: Mineur
·
Relationer Stör mig på hundmänniskor som tackar nej till att komma och hälsa på om deras hundar inte får följa med. Jag har katt. Nej jag vill...
12 13 14
Svar
263
· Visningar
11 701
Senast: hastflicka
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008