Störiga saker vi stör oss på del 8

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tömma filtret på tvättmaskinen och lyckas tömma ut massor med vatten på golvet. :wtf: All jäkla päls som satte igen filtret och som jag stått och rengjort för hand. :yuck:

Hmm, du kanske behöver göra klart för henne (vet ej hur gammal hon är) hur du känner angående hennes mail så hon förstår hur du känner. (men det kanske du gjort redan)

Men sånt där är klurigt tycker jag. :/
Mycket svårt. Jag kan inte få henne att backa utan att såra djupt så det gör jag inte. Hon är pensionär.

Att friidrottens sändning förlängdes är inte TV 4:s fel. Däremot är det deras fel att de inte finns på Viaplay och jag därför missar upplösningen :banghead: (Spelar alltid in sändningar på reklam-TV och tittar ifatt med fördröjning. Vägrar se någon jävla reklam!)

Jag stör mig på folk som går min utbildning som "vill ha ett sista ledigt sommarlov innan vuxenlivet börjar" MEN GARGH väx upp, det har redan börjat för oss andra. Är snart 30 år och har varit ledig 3 veckor i sträck som längst EN sommar. Vuxna människor har inte "sommarlov" på 12 veckor.

/mvh bitter och lätt utarbetad

Stör mig så jäkla hårt på föräldrar som lägger upp "jätteskojiga klipp på småbarns reaktioner" på youtube. I går dök den värsta hittills upp i mitt flöde, den var amerikansk.

En liten unge i barnstol får en pizzabit framför munnen, just när hon ska ta en tugga stoppar de in en sked med något annat i munnen på henne i stället och hon börjar stortjuta av besvikelse.

En sån jävla grej att göra - först att komma på att försöka lura i henne maten på det sättet och sedan, när man ser reaktionen, komma på att man ska FILMA den och lägga upp den på nätet. :mad: :cry:

Stör mig på att jag är lite nervös, fast jag inte behöver vara nervös. Ska bara berätta en sak för cheferna, ingen stor grej, men men kommer nog kännas bättre efteråt i alla fall.

Stör mig på att 3 hudvårdsprodukter är slut närsomhelst och likaså torrschampot. Kunde det inte gått typ 2 veckor mellan varje produkt så hade det känts lite tacksammare nu när jag måste köpa nya. Den här vintern tar död på min hud :arghh: Å min hud accepterar inte billigare alternativ för då strejkar den ännu mer :banghead:
Måste samtidigt hämta ut en medicin för 750 spänn och högkostnadsskyddet gick ut slutet på januari så får lägga hela summan. Veckan börjar bra :meh:
Men får väl se det positiva att jag är uppe i halva priset nivån sen för jag måste hämta ut 4 andra mediciner inom 1-2 veckor med.
Och kylan, denna jäkla blåst :turd:

Att jag körde av vägen för 6 dagar sen och både bil och jag klarade oss utan skador!! :bow::bow:
Trodde jag.... Nu 6 dagar senare kan jag inte få i 5:ans växel :rage: Gå inte sönder i efterhand när jag trott att jag äntligen haft lite tur! Bilas!!
Och tid på verkstan, nästa vecka! Jippie....:down:

@mandalaki Åh stör mig på precis samma sak!

På samma ämne: Har en bekant som brukar lägga upp bilder eller klipp när hens barn gråter eller ligger på golvet och vägrar gå med texter som typ "på bra humör idag *skrattgråtsmiley*" eller "såhär roligt har vi idag" .

Hade blivit svinförbannad om någon 1) tog en bild och 2) la upp den någonstans när jag grät och kände att livet är övermäktigt. Men så fort det handlar om barn är det fritt fram. Så himla integritetskränkande. :(

@mandalaki Åh stör mig på precis samma sak!

På samma ämne: Har en bekant som brukar lägga upp bilder eller klipp när hens barn gråter eller ligger på golvet och vägrar gå med texter som typ "på bra humör idag *skrattgråtsmiley*" eller "såhär roligt har vi idag" .

Hade blivit svinförbannad om någon 1) tog en bild och 2) la upp den någonstans när jag grät och kände att livet är övermäktigt. Men så fort det handlar om barn är det fritt fram. Så himla integritetskränkande. :(
Precis så känner jag också. Jag vill inte bli filmad och offentliggjord när jag har ett sammanbrott. Men när det gäller barn är det tydligen helt okej. Jag fattar inte hur de tänker? När en unge gråter så tröstar man väl, man filmar inte.

Precis så känner jag också. Jag vill inte bli filmad och offentliggjord när jag har ett sammanbrott. Men när det gäller barn är det tydligen helt okej. Jag fattar inte hur de tänker? När en unge gråter så tröstar man väl, man filmar inte.

Men eller hur. Och jag fattar att man kan bli jävligt less på någon som stretar emot och gråter en hel dag men man filmar hen ändå inte. Tycker generellt folk borde tänka till hur de behandlar barn. "Hade jag gjort såhär med en vuxen?" känns passande.

Jag undrar hur många ungar som kommer behöva psykolog som vuxna, i synnerhet de där föräldrarna är de som utsatt dem för alla "skämt" enbart i syfte att förnedra dem offentligt. Jag undrar även vad det lär de här ungarna för något, att håna och förnedra andra människor? :banghead:

Jag undrar hur många ungar som kommer behöva psykolog som vuxna, i synnerhet de där föräldrarna är de som utsatt dem för alla "skämt" enbart i syfte att förnedra dem offentligt. Jag undrar även vad det lär de här ungarna för något, att håna och förnedra andra människor? :banghead:

Det undrar jag också... dock tror jag att det snarare blir en backfire för föräldrarna, dvs att ungarna blir rätt sura på föräldrarna.

Stör mig så jäkla hårt på föräldrar som lägger upp "jätteskojiga klipp på småbarns reaktioner" på youtube. I går dök den värsta hittills upp i mitt flöde, den var amerikansk.

En liten unge i barnstol får en pizzabit framför munnen, just när hon ska ta en tugga stoppar de in en sked med något annat i munnen på henne i stället och hon börjar stortjuta av besvikelse.

En sån jävla grej att göra - först att komma på att försöka lura i henne maten på det sättet och sedan, när man ser reaktionen, komma på att man ska FILMA den och lägga upp den på nätet. :mad: :cry:

Ja det är elakt :(

Min unge finns på nätet men jag är noga med ”snälla” bilder. Förutom att jag försöker vara schysst mot honom i vardagen också, såklart.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Stör mig på att jag måste köpa nya vinterdäck. Dyrt!
94 95 96
Svar
1 912
· Visningar
87 914
Senast: Bexzor
·
  • Låst
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
100 101 102
Svar
2 026
· Visningar
99 675
Senast: Mineur
·
Relationer Stör mig på hundmänniskor som tackar nej till att komma och hälsa på om deras hundar inte får följa med. Jag har katt. Nej jag vill...
12 13 14
Svar
263
· Visningar
11 701
Senast: hastflicka
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008