Nä, tror inte på nått av det. Är nog bara uttråkad.. :/Järnbrist? D-vitaminbrist? Sköldkörtelproblem?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nä, tror inte på nått av det. Är nog bara uttråkad.. :/Järnbrist? D-vitaminbrist? Sköldkörtelproblem?
Mycket svårt. Jag kan inte få henne att backa utan att såra djupt så det gör jag inte. Hon är pensionär.Hmm, du kanske behöver göra klart för henne (vet ej hur gammal hon är) hur du känner angående hennes mail så hon förstår hur du känner. (men det kanske du gjort redan)
Men sånt där är klurigt tycker jag. :/
Vem fn sa att våren är på väg? Det snöar.
Precis så känner jag också. Jag vill inte bli filmad och offentliggjord när jag har ett sammanbrott. Men när det gäller barn är det tydligen helt okej. Jag fattar inte hur de tänker? När en unge gråter så tröstar man väl, man filmar inte.@mandalaki Åh stör mig på precis samma sak!
På samma ämne: Har en bekant som brukar lägga upp bilder eller klipp när hens barn gråter eller ligger på golvet och vägrar gå med texter som typ "på bra humör idag *skrattgråtsmiley*" eller "såhär roligt har vi idag" .
Hade blivit svinförbannad om någon 1) tog en bild och 2) la upp den någonstans när jag grät och kände att livet är övermäktigt. Men så fort det handlar om barn är det fritt fram. Så himla integritetskränkande.
Precis så känner jag också. Jag vill inte bli filmad och offentliggjord när jag har ett sammanbrott. Men när det gäller barn är det tydligen helt okej. Jag fattar inte hur de tänker? När en unge gråter så tröstar man väl, man filmar inte.
Jag undrar hur många ungar som kommer behöva psykolog som vuxna, i synnerhet de där föräldrarna är de som utsatt dem för alla "skämt" enbart i syfte att förnedra dem offentligt. Jag undrar även vad det lär de här ungarna för något, att håna och förnedra andra människor?
Stör mig så jäkla hårt på föräldrar som lägger upp "jätteskojiga klipp på småbarns reaktioner" på youtube. I går dök den värsta hittills upp i mitt flöde, den var amerikansk.
En liten unge i barnstol får en pizzabit framför munnen, just när hon ska ta en tugga stoppar de in en sked med något annat i munnen på henne i stället och hon börjar stortjuta av besvikelse.
En sån jävla grej att göra - först att komma på att försöka lura i henne maten på det sättet och sedan, när man ser reaktionen, komma på att man ska FILMA den och lägga upp den på nätet.
Ja, snälla bilder har jag inget emot. Eller filmer som den med en gullige lille killen som kunde Loreens Euphoria. Men att filma ungars lkänsloutbrott är så hemskt.Ja det är elakt
Min unge finns på nätet men jag är noga med ”snälla” bilder. Förutom att jag försöker vara schysst mot honom i vardagen också, såklart.