Det är för att jag är en kvinna och som sådan är jag besatt av långa män!Spyfärdig på allt längdtjat öppnar jag störningstråden i stället men
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är för att jag är en kvinna och som sådan är jag besatt av långa män!Spyfärdig på allt längdtjat öppnar jag störningstråden i stället men
De kommer undan med väldigt mycket på att vara söta.
Visa bifogad fil 11855
Nää. Han är rätt jobbig men ack så välbehövlig. Jag gillar honom ändå. Han har glitterkaftan liksom.
Men hans skratt Låter som en elak Disneyhäxa
Irriterande när de hänvisar till cmore. Så man verkligen ska veta att man missar en massa under reklampauserna.TV 4:s sportsändningar, just nu friidrotten, stör mig något alldeles väldigt. Jobbig expert och så förbannat mycket reklam!
Hmm, du kanske behöver göra klart för henne (vet ej hur gammal hon är) hur du känner angående hennes mail så hon förstår hur du känner. (men det kanske du gjort redan)Min moster. Hon jagar mig (ok, hon menar väl) med såna här mail:
"Hur mår Du? Jag är orolig för Dig, då jag ej fått något meddelande från Dig." Skrev ett långt mail senast den 13 februari. Det händer inte så mycket värt att skriva om så jag har inte skrivit mail sen dess. Hon svarar samma dag på mail, men jag brukar vilja vänta lite. Utom i julas då dröjde det en månad innan hon skrev. Det stressar mig när det kommer såna där skuldbeläggande mail. Hon har eget barn och barnbarn i samma stad så det finns släkt på nära håll.
Påminnelse-sms två dagar innan har jag också fått. Två gånger. Ingen kallelse alternativt före kallelsen.Suck, fick precis ett påminnelse-sms om en tid på tisdag som jag INTE fått någon kallelse till. Har ingen som helst möjlighet att med en dags varsel jobba hemma för att gå på ett besök 10 på förmiddagen. Ska man skylla på postgången eller mottagningen? Sist fick jag tre kallelser till samma besök, så fullständig koll har de ju inte..
Järnbrist? D-vitaminbrist? Sköldkörtelproblem?Stör mig på att jag är så satans trött och inte vet varför, trots tillräckligt med sömn...
Att det dröjde ända till 1969 innan epilepsi togs bort som hinder för äktenskap. Förbudet betsod i 212 år.