Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Gud vad trist! Vi har en del trist prat på min arbetsplats med:Jag stör mig på att det är ganska mycket prat om att hålla vikten på min nya arbetsplats. Trist.
Åh! Kan lägga till två saker till på min lista över saker jag stör mig på:Gud vad trist! Vi har en del trist prat på min arbetsplats med:
Jag gillar mina kollegor men ovanstående är bara så jävla snaaaark.
- Hur mycket ens bostadsrätt i innerstan gått upp i värde de senaste X åren.
- Viktnedgång.
- Vad ens rika make tjänar (<-- bara två personer dock som pratar om detta)
Men ååhh är det DET det handlar om!!!Jag med, det är alldeles för kallt nu. Här kallas den "The beast from the east "
Du får sätta dig på sambons axlar Så kan ni blockera för alla sommarprat bakom erLånga människor som ställer sig framför en på konserter /mvh kort och sur pga ser inte scenen
Jag och alla andra kortisar borde få ha en egen sektion längst fram så vi ser något
Haha ja, det hade varit något! Tror det blir lite för tungt för sambon dock - men han erbjöd sig, det hedrar honomDu får sätta dig på sambons axlar Så kan ni blockera för alla sommarprat bakom er
Fab Freddie
Spyfärdig på allt längdtjat öppnar jag störningstråden i stället menLånga människor som ställer sig framför en på konserter /mvh kort och sur pga ser inte scenen
Jag och alla andra kortisar borde få ha en egen sektion längst fram så vi ser något
Tror ärligt att det är mycket lugnare härSpyfärdig på allt längdtjat öppnar jag störningstråden i stället men
Mindre att störa sig på.Tror ärligt att det är mycket lugnare här