Störiga saker vi stör oss på del 8

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jaha? Grattis till din fortsatta ignorans, då.
Nu vägrar jag att försöka diskutera mer med dig, oavsett trådämne, så jag vill att du låter bli att svara på mina inlägg i framtiden.
Du avger ju nästan stalkervibbar när du kommer in i den här tråden och försöker göra dig lustig åt mig efter vad som hände i dejtingtråden. Särskilt när jag redan där sa att jag inte var villig att fortsätta någon diskussion. Släpp det och låt mig vara, istället för att fortsätta pusha.

Ja, absolut. Håller med dig. Vilken sjuk stalker som svarar på dina passivt aggressiva inlägg som är riktade mot mig. Det är ju inte som att detta är ett öppet internetforum med en ypperlig ignorefunktion som gör att man helt kan slippa se samtliga inlägg från vem som helst man väljer använda den på. Men det är klart, om man väljer att bortse från allt detta så kan man ju få dra på sig en offerkofta och skriva saker som "låt mig vara, du är en stalker, du är ignorant, bla bla bla.".

Norsk humor :laugh:

norskhumor.webp

Skojar du? Menar de verkligen allvar med det?

Tyvärr inte, och ja. Var inget jättedrama för min del, var där någon timme senare och red, och ställde därefter ut min + sällskap. Men samtidigt har de inga problem att ställa ut hästarna i rasthage när djupleran frusit så att marken är som en puckelpist. Obegripligt nog ville de dessutom köra ihopsläpp med en ny häst i den hagen. Som tur är sade en majoritet av hästägare ifrån så det sköts upp tills det tinat.. Blir rätt trött.

Tyvärr inte, och ja. Var inget jättedrama för min del, var där någon timme senare och red, och ställde därefter ut min + sällskap. Men samtidigt har de inga problem att ställa ut hästarna i rasthage när djupleran frusit så att marken är som en puckelpist. Obegripligt nog ville de dessutom köra ihopsläpp med en ny häst i den hagen. Som tur är sade en majoritet av hästägare ifrån så det sköts upp tills det tinat.. Blir rätt trött.
Låter ju helt vansinnigt :crazy:

Ett tips om du inte vill få fler trådar låsta: dra inte in tjafset i andra trådar. Det enda du gör nu är att dra igång exakt samma diskussion med exakt samma personer.
Det hade jag inte en tanke på att vilja göra. Tvärtom. Ville bara få ur mig min frustration där jag tänkte att det var menat att få ur sig saker man stör sig på just nu.

Det hade jag inte en tanke på att vilja göra. Tvärtom. Ville bara få ur mig min frustration där jag tänkte att det var menat att få ur sig saker man stör sig på just nu.
Jag förstår det men (och det är inte bara dig jag syftar på nu) det är ingen bra grej att göra så eftersom det är helt uppenbart vem man klagar på och det är helt rimligt att den som blir klagad på kommer vilja försvara sig/bemöta det. Och hur kul blir det om varje tjafs ska resultera i passivt aggressiva inlägg i den här tråden?

Släpp det är mitt råd.

Folk som absolut måste gå på i exakt den dörren på tåget som jag håller på att meka med. Ingen av de andra tre, öppna, välfungerande, dörrarna duger, utan dom ska pressa sig förbi mig i den enda trasiga. Eller så står dom och väntar och suckar för att det tar tid. Säger man vänligt att det går bra att gå på i valfri annan dörr så blir det ofta syrliga kommentarer tillbaka. Jag fattar inte! Bara ta nästa dörr och låt mig göra mitt jobb.

Jag stör mig på dem i stallet som hävdar att de inte behöver uträknad foderstat för att de minsann fodrar efter vad som står i boxen! Och därmed basta!

Fast det gör de inte, och nu har både unghästarna och de vuxna fallit ur, rejält, pga underskott i protein (vårt silage har i år en kvot på 4), och lösningen på detta? Fodra på med mer energi! Jättedyra superhögenergikraftfoder har köpts in för att kompensera att hästarna är kantiga i överlinjen men samtidigt ganska rejält bukiga.

Jag stör mig på dem i stallet som hävdar att de inte behöver uträknad foderstat för att de minsann fodrar efter vad som står i boxen! Och därmed basta!

Fast det gör de inte, och nu har både unghästarna och de vuxna fallit ur, rejält, pga underskott i protein (vårt silage har i år en kvot på 4), och lösningen på detta? Fodra på med mer energi! Jättedyra superhögenergikraftfoder har köpts in för att kompensera att hästarna är kantiga i överlinjen men samtidigt ganska rejält bukiga.
Eller de som läst en artikel om att det i teorin går att fodra bara grovfoder, så då gör de det... dvs inga mineraler heller...

.... på den bilist i morse som trots snö och halka kör upp bakom mig när det finns en ledig fil bredvid och som ligger så nära att jag inte ens ser lyktorna på bilen i backspegeln. :banghead:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Stör mig på att jag måste köpa nya vinterdäck. Dyrt!
94 95 96
Svar
1 912
· Visningar
88 102
Senast: Bexzor
·
  • Låst
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
100 101 102
Svar
2 026
· Visningar
99 683
Senast: Mineur
·
Relationer Stör mig på hundmänniskor som tackar nej till att komma och hälsa på om deras hundar inte får följa med. Jag har katt. Nej jag vill...
12 13 14
Svar
263
· Visningar
11 706
Senast: hastflicka
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008