Paeja va?
Mvh kan bara knackig turistspanska.
PA-Älla
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Paeja va?
Japp!Paeja va?
Skulle borsta av Discon och visa hur det ser ut när snön iaf går upp till halva hjulet
Ja alltså här varnas det för "arctic conditions" och flera skolor har stängt "as city braces itself for severe weather". Det ska bli -3 som mest och snöa typ ett par centimeter. Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta.Alltså, jag kan hålla med om att det är läbbigt att köra i halka utan vinterdäck, men
Jag med, om du lyckas dra med mig oxå.Stör mig på att jag behöver duscha. Orkar inte
Stör mig på att mina hästar beter sig som yra höns för att det snöar och blåser lite.
"Oj, var det ett staket där? Det hade jag ingen aaaning om!" Galoppera vidare med stolpar och tråd farande åt alla håll.
Jag tror jag aldrig har hållit mig inne när dom varnat för att ”man ska inte ge sig ut på vägarna om man inte måste”. Jag måste väl till jobbet precis som alla andra . Ska tillägga att jag alltid varit ytterst ogravid.Stör mig omåttligt på att syster prompt ska ut och köra fastän både räddningstjänsten och trafikverket avråder Envis i kombo med graviditet har nog gjort att allt förstånd har försvunnit
På britternas inställning till kallt väder. Och så stör jag mig lite på att jag stör mig på det, för det känns inte riktigt schysst. Men det är lite för roligt att störa sig på, så jag tror jag fortsätter en stund till.
Visa bifogad fil 11688
Vi har stannat hemma när sådana varningar utfärdats, det görs ju inte för skojs skull. Finns ingen anledning att riskera något och jag har inte ett sådant jobb att någon annan påverkas negativt om jag blir hemma en dag. Dessutom skulle hon inte till jobbet eftersom hon är sjukskriven. Bilar har stått i timmar på vägarna, jättebra om hon skulle fastna där själv eller halka ner i diket - hon ska liksom ha barnet vilken dag som helst.Jag tror jag aldrig har hållit mig inne när dom varnat för att ”man ska inte ge sig ut på vägarna om man inte måste”. Jag måste väl till jobbet precis som alla andra . Ska tillägga att jag alltid varit ytterst ogravid.
men... wtf?!Någon i min klass som tyckte att det var en bra idé att äta mat MED BESTICK under föreläsningen idag, väldigt diskret