Störiga saker vi stör oss på del 8

Status
Stängd för vidare inlägg.
Folk som lägger upp bilder med långa jävla texter i händelser på instagram. Jag hinner för fan aldrig läsa skiten utan får bläddra till förbannelse femtielva jävla gånger. Ofta konton med många händelser och viktiga budskap dessutom, vad fan! :rage:

Den här annonsen :nailbiting:
Den ger mig huvudvärk :crazy:

Bifogade filer

• 20180225_181534.webp
    20180225_181534.webp
    115,9 KB · Visningar: 225
Jag stör mig på att det gång på gång blir tjafs, näst intill mobbing och pajkastning i datingtråden. Hur svårt ska det vara att hålla sig någorlunda till ämnet och inte hugga på exakt varenda grej man stör sig på och dessutom verka vilja misstolka in absurdum? Jag vill ju läsa och skriva om dejting.

Jag stör mig på att det gång på gång blir tjafs, näst intill mobbing och pajkastning i datingtråden. Hur svårt ska det vara att hålla sig någorlunda till ämnet och inte hugga på exakt varenda grej man stör sig på och dessutom verka vilja misstolka in absurdum? Jag vill ju läsa och skriva om dejting.
Hur svårt ska det vara att inte kapa den med samma sidospår hela tiden? ;)

Och tänker inte läsa en rad om det i framtiden heller ;)

Jaha? Grattis till din fortsatta ignorans, då.
Nu vägrar jag att försöka diskutera mer med dig, oavsett trådämne, så jag vill att du låter bli att svara på mina inlägg i framtiden.
Du avger ju nästan stalkervibbar när du kommer in i den här tråden och försöker göra dig lustig åt mig efter vad som hände i dejtingtråden. Särskilt när jag redan där sa att jag inte var villig att fortsätta någon diskussion. Släpp det och låt mig vara, istället för att fortsätta pusha.

Ett tips om du inte vill få fler trådar låsta: dra inte in tjafset i andra trådar. Det enda du gör nu är att dra igång exakt samma diskussion med exakt samma personer.

Jaha? Grattis till din fortsatta ignorans, då.
Nu vägrar jag att försöka diskutera mer med dig, oavsett trådämne, så jag vill att du låter bli att svara på mina inlägg i framtiden.
Du avger ju nästan stalkervibbar när du kommer in i den här tråden och försöker göra dig lustig åt mig efter vad som hände i dejtingtråden. Särskilt när jag redan där sa att jag inte var villig att fortsätta någon diskussion. Släpp det och låt mig vara, istället för att fortsätta pusha.
Varför inte bara sätta på ignore? :confused:

Det funkar inte så här, du kan inte bestämma vem som får svara dig. Sätt på ignore om du inte vill diskutera med en särskild användare istället.

Jag är medveten om det, och har redan satt honom på ignore, men eftersom han verkar förtjust i att försöka få igång diskussioner med mig trots att jag bett honom sluta så tyckte jag att det var värt ett sista försök. Jag vill inte ha något mer strul nu så jag lämnar den här tråden.

Redan gjort, men det är också just därför jag vill göra det tydligt för honom att det inte är någon mening att svara på mina inlägg i fortsättningen. All clear?
Låter väldigt onödigt att fortsätta tjafsa, de jag har på ignore har jag inte brytt mig om att upplysa och de som har mig på ignore har inte upplyst mig och det kvittar mig i vilket fall som helst. Sluta läs det han skriver nu när du har honom på ignore, annars är det ju helt meningslöst när du ändå håller på.

Låter väldigt onödigt att fortsätta tjafsa, de jag har på ignore har jag inte brytt mig om att upplysa och de som har mig på ignore har inte upplyst mig och det kvittar mig i vilket fall som helst.

Precis, känns ju väldigt mysko alla de som senaste tiden så väldigt övertydligt meddelat när de ignorerat någon. Varför liksom :confused: Vad är syftet, att få sista ordet?
Jag tycker mest det är fult på nått vis..

Jag är medveten om det, och har redan satt honom på ignore, men eftersom han verkar förtjust i att försöka få igång diskussioner med mig trots att jag bett honom sluta så tyckte jag att det var värt ett sista försök. Jag vill inte ha något mer strul nu så jag lämnar den här tråden.
Äh, folk gör så hela tiden. Jag har ettriga jävlar som hackat vidare i flera år på mig fastän jag aldrig svarar :D. Man får helt enkelt ta och skita i dem och inte klicka fram vad de skrivit.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Stör mig på att jag måste köpa nya vinterdäck. Dyrt!
94 95 96
Svar
1 912
· Visningar
88 107
Senast: Bexzor
·
  • Låst
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
100 101 102
Svar
2 026
· Visningar
99 683
Senast: Mineur
·
Relationer Stör mig på hundmänniskor som tackar nej till att komma och hälsa på om deras hundar inte får följa med. Jag har katt. Nej jag vill...
12 13 14
Svar
263
· Visningar
11 706
Senast: hastflicka
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008