Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Folk som lägger upp bilder med långa jävla texter i händelser på instagram. Jag hinner för fan aldrig läsa skiten utan får bläddra till förbannelse femtielva jävla gånger. Ofta konton med många händelser och viktiga budskap dessutom, vad fan!
Huuuur har jag kunnat missa det TACK!Håll fingret på skärmen så pausar du flödet tills du läst klart.
Jeeesus.Den här annonsen
Den ger mig huvudvärk
Den här annonsen
Den ger mig huvudvärk
Omg my eyes, my eyes.Den här annonsen
Den ger mig huvudvärk
Hur svårt ska det vara att inte kapa den med samma sidospår hela tiden?Jag stör mig på att det gång på gång blir tjafs, näst intill mobbing och pajkastning i datingtråden. Hur svårt ska det vara att hålla sig någorlunda till ämnet och inte hugga på exakt varenda grej man stör sig på och dessutom verka vilja misstolka in absurdum? Jag vill ju läsa och skriva om dejting.
Och tänker inte läsa en rad om det i framtiden heller
Ett tips om du inte vill få fler trådar låsta: dra inte in tjafset i andra trådar. Det enda du gör nu är att dra igång exakt samma diskussion med exakt samma personer.Jag stör mig på att det gång på gång blir tjafs, näst intill mobbing och pajkastning i datingtråden. Hur svårt ska det vara att hålla sig någorlunda till ämnet och inte hugga på exakt varenda grej man stör sig på och dessutom verka vilja misstolka in absurdum? Jag vill ju läsa och skriva om dejting.
Varför inte bara sätta på ignore?Jaha? Grattis till din fortsatta ignorans, då.
Nu vägrar jag att försöka diskutera mer med dig, oavsett trådämne, så jag vill att du låter bli att svara på mina inlägg i framtiden.
Du avger ju nästan stalkervibbar när du kommer in i den här tråden och försöker göra dig lustig åt mig efter vad som hände i dejtingtråden. Särskilt när jag redan där sa att jag inte var villig att fortsätta någon diskussion. Släpp det och låt mig vara, istället för att fortsätta pusha.
Det funkar inte så här, du kan inte bestämma vem som får svara dig. Sätt på ignore om du inte vill diskutera med en särskild användare istället.Nu vägrar jag att försöka diskutera mer med dig, oavsett trådämne, så jag vill att du låter bli att svara på mina inlägg i framtiden.
Varför inte bara sätta på ignore?
Det funkar inte så här, du kan inte bestämma vem som får svara dig. Sätt på ignore om du inte vill diskutera med en särskild användare istället.
Låter väldigt onödigt att fortsätta tjafsa, de jag har på ignore har jag inte brytt mig om att upplysa och de som har mig på ignore har inte upplyst mig och det kvittar mig i vilket fall som helst. Sluta läs det han skriver nu när du har honom på ignore, annars är det ju helt meningslöst när du ändå håller på.Redan gjort, men det är också just därför jag vill göra det tydligt för honom att det inte är någon mening att svara på mina inlägg i fortsättningen. All clear?
Låter väldigt onödigt att fortsätta tjafsa, de jag har på ignore har jag inte brytt mig om att upplysa och de som har mig på ignore har inte upplyst mig och det kvittar mig i vilket fall som helst.
Äh, folk gör så hela tiden. Jag har ettriga jävlar som hackat vidare i flera år på mig fastän jag aldrig svarar . Man får helt enkelt ta och skita i dem och inte klicka fram vad de skrivit.Jag är medveten om det, och har redan satt honom på ignore, men eftersom han verkar förtjust i att försöka få igång diskussioner med mig trots att jag bett honom sluta så tyckte jag att det var värt ett sista försök. Jag vill inte ha något mer strul nu så jag lämnar den här tråden.
Men varför i fridens dar skriver hen sådär Det verkar ju minst lika jobbigt att skriva som att läsa?Den här annonsen
Den ger mig huvudvärk