Störiga saker vi stör oss på del 8

Status
Stängd för vidare inlägg.
Facebook.

Facebook i mobilen för att vara exakt. Så pissdålig algoritm. Om det inte vore för alla grupper så skulle jag ta bort den helt.

Just i detta nu var det två intressanta inlägg efter varandra, klickade på det ena för att läsa. Gick tillbaka för att läsa det andra och då är det borta! Det första också! Och allt jag ser är tre dagar gamla födelsedagsgälsningar, dåliga ordspråk och andra inlägg som jag redan sett fem gånger!!

Idioterna som designar bikinis! :rage: Varför är det så svårt att hitta nåt mellanting mellan pyttetrosor som visar halva röven och är skurna superlångt ner och jättetrosorna som ser ut som blöjor och går upp till revbenen? Jag ger upp!

Idioterna som designar bikinis! :rage: Varför är det så svårt att hitta nåt mellanting mellan pyttetrosor som visar halva röven och är skurna superlångt ner och jättetrosorna som ser ut som blöjor och går upp till revbenen? Jag ger upp!
Kollat Salta Bad? En del är för tantigt för dig men troligen inte allt. Det fina är att man kan kombinera olika över- och underdelar som man vill.

På det temat stör jag mig på att butikerna mest har mörka färger på vinterkläderna när man behöver synas som mest :meh:
Ja och varför varför finns det inte reflexer på kläderna? Idag finns det mörka reflexer som inte syns dagtid, stripar i reflexer och en hel massa andra smarta lösningar. Det borde vara lag på att det finns reflexer på höst/vinterkläder! Utan att man för den sakens skull ser ut som om man jobbar på gatukontoret.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Stör mig på att jag måste köpa nya vinterdäck. Dyrt!
94 95 96
Svar
1 912
· Visningar
88 104
Senast: Bexzor
·
  • Låst
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
100 101 102
Svar
2 026
· Visningar
99 683
Senast: Mineur
·
Relationer Stör mig på hundmänniskor som tackar nej till att komma och hälsa på om deras hundar inte får följa med. Jag har katt. Nej jag vill...
12 13 14
Svar
263
· Visningar
11 706
Senast: hastflicka
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008