Jo det problemet finns ju även hos oss, speciellt på intaget.Vi har inte så mycket brist på personal men desto mer brist på rum. Eller ja, hela landet har det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jo det problemet finns ju även hos oss, speciellt på intaget.Vi har inte så mycket brist på personal men desto mer brist på rum. Eller ja, hela landet har det
Jag stör mig på unga människor som är ute utan broddar.Förmiddagens skörd:
•Människor som pratar i mobil med högtalare på, på bussen. Varför?!?
•Vuxna människor som hostar rakt ut, snörvlar, torkar bort snoret med handen och tar sen med samma hand i stolpen på bussen.
•Folk som knuffas utan att be om ursäkt.
•Gamla människor som är ute och går i ishalkan utan broddar.
Gah, skärp er!
Men dom går ju inte sönder lika lätt, och om dom går sönder så går dom att laga snabbare.Jag stör mig på unga människor som är ute utan broddar.
Tror det var lätt ironiskt faktisktMen dom går ju inte sönder lika lätt, och om dom går sönder så går dom att laga snabbare.
Jag har lastat ur två km hemifrån och ridit hem i täcke och träns för att det var för snöigt för att våga köra på smala vägen hem.Just nu:
mer snö idag, och så prognosticerat regn imorgon.
Bäddar för härligt underlag på uppfartsvägen när jag ska på ridkurs till helgen.
Funderar på nödlösningen att dra släpet tomt längs uppfarten och lasta på "stora" grusvägen och göra omvänt när jag kommer hem.
Ja!Katthår. Speciellt i fälltider.
Ja!
Lever ständigt behårag ch hatar det!
Speciellt som mina katter inte går att borsta. Den ena hatar det och den andra går inte att komma så nära.
Häromkvällen när jag skulle lägga mig upptäckte jag att hela kudden var luden. Jag fick kliva upp och byta örngott innan jag kunde sova.
Folk som inte förstår att det är skillnad på chans och risk. Suttit och lyssnat på en mycket högutbildad person som använde orden synonymt vilket var enormt irriterande.
Mina katter går att borsta men det är nåt jäkla evighetsprojekt Det tar aldrig slut!Ja!
Lever ständigt behårag ch hatar det!
Speciellt som mina katter inte går att borsta. Den ena hatar det och den andra går inte att komma så nära.
Häromkvällen när jag skulle lägga mig upptäckte jag att hela kudden var luden. Jag fick kliva upp och byta örngott innan jag kunde sova.
Ja, eller höboss - jättestörande!Att brödsmulor från min lunchmacka trillar ner mellan brösten och fastnar där .
Ja, eller höboss - jättestörande!
Klobitar från kloklipp i BHn. Händer på mitt jobb.Att brödsmulor från min lunchmacka trillar ner mellan brösten och fastnar där .