Störiga saker vi stör oss på del 8

Status
Stängd för vidare inlägg.
Förmiddagens skörd:
•Människor som pratar i mobil med högtalare på, på bussen. Varför?!?
•Vuxna människor som hostar rakt ut, snörvlar, torkar bort snoret med handen och tar sen med samma hand i stolpen på bussen.
•Folk som knuffas utan att be om ursäkt.
•Gamla människor som är ute och går i ishalkan utan broddar.

Gah, skärp er! :nailbiting:
Jag stör mig på unga människor som är ute utan broddar.

Just nu:
mer snö idag, och så prognosticerat regn imorgon.
Bäddar för härligt underlag på uppfartsvägen när jag ska på ridkurs till helgen.
Funderar på nödlösningen att dra släpet tomt längs uppfarten och lasta på "stora" grusvägen och göra omvänt när jag kommer hem.
Jag har lastat ur två km hemifrån och ridit hem i täcke och träns för att det var för snöigt för att våga köra på smala vägen hem.

Ja! :rage:
Lever ständigt behårag ch hatar det!

Speciellt som mina katter inte går att borsta. Den ena hatar det och den andra går inte att komma så nära.
Häromkvällen när jag skulle lägga mig upptäckte jag att hela kudden var luden. Jag fick kliva upp och byta örngott innan jag kunde sova.:arghh:

Känner igen det där, vet inte riktigt hur jag tänkte när jag skaffade en vit katt med massor med hår. Självklart har jag bara svarta kläder.
Hade jag inte blivit avskräckt av kompisens nakenkatter som både har ätstörningar och gräver upp alla blommor i hela huset utom kaktusarna så hade jag definitivt bytt ras till såna.

Ja! :rage:
Lever ständigt behårag ch hatar det!

Speciellt som mina katter inte går att borsta. Den ena hatar det och den andra går inte att komma så nära.
Häromkvällen när jag skulle lägga mig upptäckte jag att hela kudden var luden. Jag fick kliva upp och byta örngott innan jag kunde sova.:arghh:
Mina katter går att borsta men det är nåt jäkla evighetsprojekt O_o Det tar aldrig slut! :arghh:

Att jag är så förkyld att jag inte klarar av att samla ihop styrka nog för att ringa en myndighet och ifrågasätta ett beslut.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Stör mig på att jag måste köpa nya vinterdäck. Dyrt!
94 95 96
Svar
1 912
· Visningar
88 147
Senast: Bexzor
·
  • Låst
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
100 101 102
Svar
2 026
· Visningar
99 683
Senast: Mineur
·
Relationer Stör mig på hundmänniskor som tackar nej till att komma och hälsa på om deras hundar inte får följa med. Jag har katt. Nej jag vill...
12 13 14
Svar
263
· Visningar
11 706
Senast: hastflicka
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008