Mitt rekord är en geting i dekolletaget... AJJJ säger jag bara.Klobitar från kloklipp i BHn. Händer på mitt jobb.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mitt rekord är en geting i dekolletaget... AJJJ säger jag bara.Klobitar från kloklipp i BHn. Händer på mitt jobb.
OoopsMitt rekord är en geting i dekolletaget... AJJJ säger jag bara.
Jag stör mig på kunder... Man frågar tre gånger om de vill ha kvittot, får ingen respons alternativt nae. Kastar kvittot för att sedan få, men jag fick inget kvitto så då får man leta igenom en drös med kvitton i soptunnan i hopp om att finna rätt. Värst är nog dock dom som efter detta kollar snabbt och slänger kvittot på kassava det
Den e så standard inom matbutikerna så det e fjantigt åt det.Eller klassikern:
- Vill du köpa till en påse för 2 kr?
- Nej tack
Kunden betalar
- Eller jo jag behöver nog en påse! (och hoppas på att få den gratis)
Den e så standard inom matbutikerna så det e fjantigt åt det.
Förstår det, många har ju satt det i system tyvärr.Jag är så tjurskallig att jag aldrig bjuder. De får gott betala 2 kr även om de lär ta det på kortet av ren princip!
På min närmaste Lidl har de tagit bort de minsta kassarna från under bandet, kunden måste be kassören om en och därmed betalaEller klassikern:
- Vill du köpa till en påse för 2 kr?
- Nej tack
Kunden betalar
- Eller jo jag behöver nog en påse! (och hoppas på att få den gratis)
Folk på påfarter som ligger i 45 när de kör upp på en 110 motorväg.
Folk som använder orationellt när det korrekta är irrationellt.
Eller kastar in é eller è i det. Lika irriterande som dem som vill stoppa in h i mitt efternamn (det högra väderstrecket)Folk som stavar te "the".
På dom som använder han när det ska vara honom.
Och folk som säger att bero på istället för apropå.