Störiga saker vi stör oss på del 8

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu har jag äntligen fått tummen ur och sett The Force Awakens. Är sådär lagom besviken på att Kylo Ren ser ut som en ung Professor Snape. Och jag kan inte smälta att han döda Han Solo. Han är ju liksom en sån karaktär som ska va med hela tiden. Han och Chewie. Jag kan verkligen inte ta det alltså.

Jag stör på mig på att min mobil hamnade i toaletten igår. Ren tur att jag inte hann trycka på spolknappen så hårt att den gav sig vidare till vattenreningsverket.

Jag stör mig på att maken fått mig att börja spela 7 Days to Die när jag har zombiefobi. Kan inte somna på kvällarna :(

Håller på att säga upp min prenumeration på flertalet utskickslistor och jag stör mig på alla som skickar ut ett mail som svar på att jag vill sluta få mail :banghead:
Och vissa som kräver att få reda på mitt lösenord och användarnamn. Inte orkar jag leta reda på det för att slippa deras mail.

Jag stör mig än idag på att min gränslösa svägerska ringde och väckte oss kl 7 igår morse för att hon hade glömt sitt nagellack hos oss kvällen innan. Vi kom inte i säng förrän strax efter 01 och jag hade hela veckan sett fram emot att få sova ut ordentligt på söndagen, men tji fick jag! Och allt detta på grund av ett förbaskat nagellack, som hon tydligen var tvungen att ha till bröllopet hon skulle på.

I min värld hade man ju tänkt “Ah skit också, jag glömde mitt nagellack! Nåja, klockan är sju på en söndag morgon, så jag kan ju inte ringa och kräva att de ska komma ut med det nu. Jag får ta ett annat nagellack/gå utan!”. Tydligen tänker inte alla så... Nog om det hade rört sig om plånbok, medicin eller något annat mer eller mindre livsviktigt, men smink?! :arghh:

Modet att inte ha vettiga strumpor trots vinter. Vilket ju är helt orimligt att jag stör mig på eftersom jag HAR strumpor och följaktligen varken fryser eller får skavsår. Eller ser ut som en idiot som inte förstått att vi bor i ett jävulusiskt kallt land och det är februari.

Jag stör mig på att vi hann åka till sjukhuset, hann duscha, få på operationskläder, fått nål satt, och så blev operationen inställd... :(

Förmiddagens skörd:
•Människor som pratar i mobil med högtalare på, på bussen. Varför?!?
•Vuxna människor som hostar rakt ut, snörvlar, torkar bort snoret med handen och tar sen med samma hand i stolpen på bussen.
•Folk som knuffas utan att be om ursäkt.
•Gamla människor som är ute och går i ishalkan utan broddar.

Gah, skärp er! :nailbiting:

Alla okunniga (alla verkar vara ickesvenskar eftersom de har utländska namn) människor på Facebook som hävdar t.ex. att:

ALLA måste stå i en statlig bostadskö för att få bostad i Stockholm. :meh::grin:

”De” vill inte att vi ska äga våra bostäder :laugh::banghead:

Trist, krya på dig.

Nu har dom visst personalbrist på anstalten igen, suck. Dom ringde o frågade om helgen men jag är inte så sugen, lovade besked imorgon, bläääh. Ut bland alla vinterkräksjuka människor :wtf: är inte så lockande.

Vi har inte så mycket brist på personal men desto mer brist på rum. Eller ja, hela landet har det :cautious:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Stör mig på att jag måste köpa nya vinterdäck. Dyrt!
94 95 96
Svar
1 912
· Visningar
88 137
Senast: Bexzor
·
  • Låst
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
100 101 102
Svar
2 026
· Visningar
99 683
Senast: Mineur
·
Relationer Stör mig på hundmänniskor som tackar nej till att komma och hälsa på om deras hundar inte får följa med. Jag har katt. Nej jag vill...
12 13 14
Svar
263
· Visningar
11 706
Senast: hastflicka
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008