Störiga saker vi stör oss på del 8

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag stör mig på att precis allt går åt helvete. Det är för min del inget ovanligt iom att jag begåvats med de sämsta jävla förutsättningarna man kan ha för ett normalt liv redan från start, men just precis nu har bägaren runnit över med råge vid helt jävla fel tidpunkt och jag orkar inte mer :arghh:

På att det här tydligen är "roligt":

ugh.webp

Skylten har nu tagits ner efter att ha blivit starkt ifrågasatt av många, men bara det faktum att den fick lov att uppstå från första början liksom. Aaargh.

Jag stör mig på apotekspersonal som kommenterar i princip alla mina inköp.

- Första uthämt av ADHD-medicin till sonen: "Den här ska han bara ha på vardagar, inte på helger och lov". (det bestämmer vi själva i samråd med läkaren, tack så mycket)

- Ny ADHD-medicin till sonen: "ja då får vi hoppas att det fungerar bättre med den här".

- Munsårssalva: "ja nu börjar det med alla förkylningar, så himla tråkigt"

- Proteinbar "jaså, dags för mellanmål?"

Bara SLUTA.

Jag stör mig på apotekspersonal som kommenterar i princip alla mina inköp.

- Första uthämt av ADHD-medicin till sonen: "Den här ska han bara ha på vardagar, inte på helger och lov". (det bestämmer vi själva i samråd med läkaren, tack så mycket)

- Ny ADHD-medicin till sonen: "ja då får vi hoppas att det fungerar bättre med den här".

- Munsårssalva: "ja nu börjar det med alla förkylningar, så himla tråkigt"

- Proteinbar "jaså, dags för mellanmål?"

Bara SLUTA.

Kunde du hålla dig? Jag hade nog gjort avsteg från min uppfostran i det läget och inte varit helt trevlig...

Håller på att säga upp min prenumeration på flertalet utskickslistor och jag stör mig på alla som skickar ut ett mail som svar på att jag vill sluta få mail :banghead:

Nån :devil: granne spelar musik högt. :rage: Vaknade av det för en timme sen och har ringt Störningsjouren. Hur länge måste man vänta innan man ringer igen? :rage: :banghead: :arghh:

Jaha nu har jag ringt igen, de hade inte hunnit vara ut hit pga hög belastning :rage: men jag lyckades lista ut vilken granne det är så kunde ge dem ett namn också. :devil:
Kanske lika bra att kolla på OS för sova går inte. :mad: Tog en halv sömnis för ett tag sen, onödigt kom jag på eftersom ljudnivån trots öronproppar är för hög.

Jag stör mig på att jag först nu hittade källan till ett ljud som hållt mig vaken nästan hela natten. Nu är det äntligen tyst, men det har hunnit bli morgon så det är ändå ingen idé att försöka sova :arghh:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Stör mig på att jag måste köpa nya vinterdäck. Dyrt!
94 95 96
Svar
1 912
· Visningar
88 099
Senast: Bexzor
·
  • Låst
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
100 101 102
Svar
2 026
· Visningar
99 683
Senast: Mineur
·
Relationer Stör mig på hundmänniskor som tackar nej till att komma och hälsa på om deras hundar inte får följa med. Jag har katt. Nej jag vill...
12 13 14
Svar
263
· Visningar
11 706
Senast: hastflicka
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008