Störiga saker vi stör oss på del 8

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nog för att jag tycker postmord krånglat, men Schenker har rest i tiden.

kl 08:33 fick jag meddelande om att paket anlänt till ombud.

kl 10:10 får jag mail av avsändaren att de nu skickat paketet.

Jag vill också kunna resa i tiden :arghh:

Stör mig på att jag inte fick sms av posten trotts registrerat nummer. Så fick avin idag vilket betyder att jag inte kan hämta it mitt paket förens imorn.
Är ganska less på min katts sandlåda nu senaste månaden har han börjat med jag vet inte bad å trotts sån där kattsandatta så har jag kattsand i hela köket på en gång.

Folk som inte kommer när jag bokat tid med dem, och inte heller hör av sig, så jag måste anstränga mig med att ringa efter och boka ny tid med dem, vilket äter halvtimmar av mina arbetsdagar i stora okänsliga tuggor. :devil:

Jag har hittat en matte sida som är super bra att plugga på tills jag får tag på en ordentlig bok. Bara det att jag kommit till ett test där man ska lösa uppgifter som att förenkla roten ur 123a upphöjt till 6 och jag fattar inte alls hur man gör och förstår inte förklaringarna som finns och JAG BEHÖVER INTE ENS LÄRA MIG DET!!! Men man får inte gå vidare innan man klarat den delen...

Jag har hittat en matte sida som är super bra att plugga på tills jag får tag på en ordentlig bok. Bara det att jag kommit till ett test där man ska lösa uppgifter som att förenkla roten ur 123a upphöjt till 6 och jag fattar inte alls hur man gör och förstår inte förklaringarna som finns och JAG BEHÖVER INTE ENS LÄRA MIG DET!!! Men man får inte gå vidare innan man klarat den delen...
Vad är det för sida? :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Stör mig på att jag måste köpa nya vinterdäck. Dyrt!
94 95 96
Svar
1 912
· Visningar
88 086
Senast: Bexzor
·
  • Låst
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
100 101 102
Svar
2 026
· Visningar
99 683
Senast: Mineur
·
Relationer Stör mig på hundmänniskor som tackar nej till att komma och hälsa på om deras hundar inte får följa med. Jag har katt. Nej jag vill...
12 13 14
Svar
263
· Visningar
11 706
Senast: hastflicka
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008