Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har du provat dricka kolloidalt silver för att se ifall det hjälper mot dessa människor?På att det finns så oerhört många personer i min bransch (hälsa & livsmedel) som slår igenom ståendes på en bas av pseudovetenskap, cherry picking och rejält överdrivna påståenden som helt saknar grund. Det är ju inget nytt som så, och det förekommer garanterat i andra branscher också, men den senaste dagarna har hört personer i min närhet göra diverse tveksamma påståenden och referera till både Jesse Inchauspé (aka The Glucose Goddess) och Chris van Tulleken (aka författare av The Ultra-Processed People) som fullt rimliga källor och jag blir bara så trött.
Nä, men jag tänkte testa en 21 dagars detox då jag enbart dricker grön juice gjord på grönkål samt smältvatten (alkaliskt, givetvis) från högländerna och se om det kan tänkas funka. Men det är klart, jag kanske skulle strössla med lite kolloidalt silver när jag ändå är i farten...Har du provat dricka kolloidalt silver för att se ifall det hjälper mot dessa människor?
Ah, om vi ändå hade några slags organ i oss som kunde detoxa kroppen själva... Det hade varit något!Nä, men jag tänkte testa en 21 dagars detox då jag enbart dricker grön juice gjord på grönkål samt smältvatten (alkaliskt, givetvis) från högländerna och se om det kan tänkas funka. Men det är klart, jag kanske skulle strössla med lite kolloidalt silver när jag ändå är i farten...
Ja! Sjukt störigt.Att personer med barns tid är så mycket mer värt än oss andras tid...
Alltså, säljaren bara "varför ska jag betala, jag har ju ingen vara kvar".Traderasäljare som först försenar skick av köpt vara och sen packar det dåligt nog för att stoppas på Postnord. Och sen undrar varför jag vill att de reklamerar+återbetalar.
Buddy, jag står här med en försening av ingenting?? Lämpligt nog även avstängd av Tradera, figures...
Äh, Elon Musk kommer säkert snart på en revolutionerande lösning!Ah, om vi ändå hade några slags organ i oss som kunde detoxa kroppen själva... Det hade varit något!