Homofobin som flödar på sociala medier.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har samma problem och störning.
Vill verkligen inte köpa ny dator! Min är bara fyra år gammal..
Sparka honom på ungenMän
(jag blev just "lilla-gummad av en kollega av hankön )
JanuariEn kille hade en tjock toppeluva på sig på gymmet idag?! vafan
Vilken serie?Tomheten när en bra serie tar slut…
Hjem til julVilken serie?
Mäklare. Mailade två gånger i början på november, dels via kontaktformuläret och dels direkt till mäklaren. Inget svar alls.
Förrän NU. Över två månader senare inkommer ett ”svar”, ”Visning planerad x/x, välkommen.”.
Jaha goddag yxskaft då.
Samma för mig. Ett evigt tjat om Windows 11Jag har samma problem och störning.
Vill verkligen inte köpa ny dator! Min är bara fyra år gammal..
Går det inte o trycka ut dom? Alltså trycka på tab så kommer den ut genom "folien"Inbrottssäkra medicinförpackningar!
Min läkare skrev ut fel sorts allergimedicin sist. Det råkade bli munsönderfallande istället för vanliga tabletter.
Det är helt omöjligt att försöka öppna dessa utan att klippa sönder dem! Det går inte att riva vid de streckade linjerna (där det ska gå att riva) och det går inte att få tag på de små hörnen för att få ut någon tablett. Helt värdelöst!
Visa bifogad fil 160963
Munsönderfallande tabletter brukar smulas sönder då.Går det inte o trycka ut dom? Alltså trycka på tab så kommer den ut genom "folien"
Nope. De är gjorda för att öppnas i de där markerade hörnen. Folien är för tjock för att trycka igenom tabletterna, som är tunna och porösa. (Som @Enya skrev).Går det inte o trycka ut dom? Alltså trycka på tab så kommer den ut genom "folien"
Har haft samma problem. Illamåendetabletter och andra. Kom på att har man lite naglar kan man sticka in och göra hål där tabletten är och lirka sönder folien, men tja, inte kul att få ut småbitar alltså!Nope. De är gjorda för att öppnas i de där markerade hörnen. Folien är för tjock för att trycka igenom tabletterna, som är tunna och porösa. (Som @Enya skrev).
Antagligen för att skydda dem från fukt, eftersom de löses upp då. Men det är ju värdelöst att inte komma in i förpackningen utan sax, flinka fingrar och ett jävla humör.
Håller med. Dottern tar dessa i Alvedon helt hopplösa. Jag har brutit mig in med kniv.Nope. De är gjorda för att öppnas i de där markerade hörnen. Folien är för tjock för att trycka igenom tabletterna, som är tunna och porösa. (Som @Enya skrev).
Antagligen för att skydda dem från fukt, eftersom de löses upp då. Men det är ju värdelöst att inte komma in i förpackningen utan sax, flinka fingrar och ett jävla humör.
Jag försökte med naglarna, men kunde inte göra hål i folien ändå. Då har jag byggda naglar (gelé) som alltså är tjockare/starkare än naturliga naglar och med vassa kanter. Om öppningshörnen hade varit utåt, kanske det hade varit lättare att få tag på dem? De sticker inte upp någonting och jag måste totalmassakera hela kartan, känns det som.Har haft samma problem. Illamåendetabletter och andra. Kom på att har man lite naglar kan man sticka in och göra hål där tabletten är och lirka sönder folien, men tja, inte kul att få ut småbitar alltså!