Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Står det inte på förpackningen? Jag läser alltid igenom ingredienserna när jag köper nya produkter som mûslie mm.Den 'neutrala' granolan jag köpte innehåller in massa kanel. Jätteäckligt jue
Står det inte på förpackningen? Jag läser alltid igenom ingredienserna när jag köper nya produkter som mûslie mm.
Oj, det var tidigt! Vad surt, jag brukar alltid komma på något sådär framåt kvällen dagen före...Suuuuuuuck! Skulle lägga till handtvål på willysordern, man kan ändra fram t midnatt.
Men nu är det tydligen kl 10 dan innan. De har redan plockat ordern.
Man ska läsa noga …
Det är säkert för att det är söndag idag och leveransen är 10-12 i morn. Hade jag valt en em-tid, t.ex. 15-18 så kanske det hade varit före midnatt.Oj, det var tidigt! Vad surt, jag brukar alltid komma på något sådär framåt kvällen dagen före...
Så kan det bli när jag köper ett par hästboots för 2800 kr. Jag måste säga att jag inte uppskattar att få någons provade boots även om kunden före har varit försiktig. När något med rejält med kardborr provas i stallmiljö är det ju näst intill omöjligt att INGET fastnar. Men jag är väl bara tramsig som önskar mig en splitterny produkt...Köpte en grej igår, som jag öppnade nu och den är inte oanvänd