Störiga saker vi stör oss på, del 38

Suuuuuuuck! Skulle lägga till handtvål på willysordern, man kan ändra fram t midnatt.
Men nu är det tydligen kl 10 dan innan. De har redan plockat ordern.
Man ska läsa noga … :meh:

Köpte en grej igår, som jag öppnade nu och den är inte oanvänd :mad:
Så kan det bli när jag köper ett par hästboots för 2800 kr. Jag måste säga att jag inte uppskattar att få någons provade boots även om kunden före har varit försiktig. När något med rejält med kardborr provas i stallmiljö är det ju näst intill omöjligt att INGET fastnar. Men jag är väl bara tramsig som önskar mig en splitterny produkt...

Jag stör mig lite grann på min TikTok-algoritm. När jag får upp recept från män är det mest fokus på proteininnehåll, men när jag får upp kvinnor så är det mer fokus på att det ska vara så kalorisnålt som möjligt.

Stör mig på att på kvällen är sängen jättebekväm att ligga i, men på morgonen måste jag gå upp hyfsat tidigt för att inte få ont i ryggen. Ligger jag kvar för länge blir ländryggen helt förstörd

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Stör mig på att jag måste köpa nya vinterdäck. Dyrt!
99 100 101
Svar
2 018
· Visningar
92 427
  • Låst
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
100 101 102
Svar
2 026
· Visningar
99 756
Senast: Mineur
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
129 323
Senast: Lilla
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok 20/12 Arbetsterapeut Julia, startade film om sömn/sömnbrist. Jag hann inte se vad den hette. En stor del av människor mellan 18-35...
Svar
2
· Visningar
608
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka