Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har till säsong 11 på Viaplay twdJa, blev så förvånad när jag nyss började se och såg att det var avsnitt 10 av 10. 10 av 10 liksom, det kan inte vara sant? Jag måste ha missförstått?! Men nej.
Jag blev så sur förra veckan när jag såg det avsnittet, hon gjorde det så bra i slutet så jag fick gåshud- och poff så var det slut, amen fan liksom! Jag skaffade TV4play bara för From
Tack för påminnelsen om spinoffsen, har sett två tror jag, ska se den tredje, den om Michonne. Synd att Viaplay tagit bort The Walking Dead. det var min "comfort-serie" typ. Har den på DVD, men det är ju enklare att streama!
Inte borttagen ännu då?Jag har till säsong 11 på Viaplay twd
Jag har inga problem alls. Har allt här hemma via Tele2.Att tele2 troligen har problem,tv funkar inte o inte går det logga in på tv2 play heller
Funkar nu, sen en stund tillbakaJag har inga problem alls. Har allt här hemma via Tele2.
Den blir bättre! Men jag håller med, den sög rätt hårt främst i början. Jag rekommenderar att se den före The Ones Who LiveHoppas de har säsong 8 av Fear, den har jag inte sett, såg första avsnittet men serien är så dålig att jag inte orkade, men känner att jag måste slutföra det ändå.
Skaffa en digital.Har en timer till balkongbelysningen, och jag håller på att tappa det pga att den låter så mycket!
Bra tips, då gör jag det!Den blir bättre! Men jag håller med, den sög rätt hårt främst i början. Jag rekommenderar att se den före The Ones Who Live
Känns onödigt när den funkar, men det blir nog en digital framöver om jag köper fler!Skaffa en digital.
Och vinägerchips!Stör mig på att tungan blir så ledsen av att äta supersura s