Störiga saker vi stör oss på, del 37.

Ja, blev så förvånad när jag nyss började se och såg att det var avsnitt 10 av 10. 10 av 10 liksom, det kan inte vara sant? Jag måste ha missförstått?! Men nej.

Jag blev så sur förra veckan när jag såg det avsnittet, hon gjorde det så bra i slutet så jag fick gåshud- och poff så var det slut, amen fan liksom! Jag skaffade TV4play bara för From :D

Tack för påminnelsen om spinoffsen, har sett två tror jag, ska se den tredje, den om Michonne. Synd att Viaplay tagit bort The Walking Dead. det var min "comfort-serie" typ. Har den på DVD, men det är ju enklare att streama! :rofl: :angel1:
Jag har till säsong 11 på Viaplay twd

Hur har dom lyckats returnera ett paket som dom inte kan lokalisera? :cautious:
Som tur är så skickar Apotea ett nytt utan krångel.

1000008590.webp

Grr, har en barnfamilj som bor ovanför mig och det är ett sabla liv när jag ska försöka sova före nattskiftet. I morgon blir det jag som köper öropnproppar, inte behövt sova med sånt på över 20 år och då har jag som mest haft 7 tuppar ute i trädgården samtidigt och kunnat sova. :cautious:

Hoppas de har säsong 8 av Fear, den har jag inte sett, såg första avsnittet men serien är så dålig att jag inte orkade, men känner att jag måste slutföra det ändå.
Den blir bättre! Men jag håller med, den sög rätt hårt främst i början. Jag rekommenderar att se den före The Ones Who Live :)

Jag stör mig på att jag av oförklarlig anledning hittat en massa häftiga spritflaskor, men när jag googlar får man inte köpa bara flaskorna! :arghh: 😅 Jag tänker faktiskt inte betala just under tusenlappen för någon obskyrt smaksatt rom bara för att flaskan är cool.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
100 101 102
Svar
2 026
· Visningar
99 444
Senast: Mineur
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
104 374
Senast: pepp
·
Fordon De extremt skarpa, vita LED-ljusen som alla nyare bilar verkar vara utrustade med. Jag blir nästintill bländad av dem, även om det bara...
2
Svar
27
· Visningar
603
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
122 829
Senast: Lingon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar