Att det ska vara så himla svårt för pappan att skicka med ungarna ändamålsenliga kläder vid byte. Regn och slask, men låt gärna det fodrade regnstället till dottern, och sonens vantar vara kvar hemma hos dig för all del
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Näää är det slut nu?! Fan också!Sista avsnittet av säsong 3 av From nyss sett. Blir en lång väntan på nästa säsong. 3 säsonger utan mycket klokare tyvärr. Snacka om att dra ut på en serie, men tyvärr bara 10 avsnitt lång säsong.
Ja, blev så förvånad när jag nyss började se och såg att det var avsnitt 10 av 10. 10 av 10 liksom, det kan inte vara sant? Jag måste ha missförstått?! Men nej.Näää är det slut nu?! Fan också!
Jag har inte sett än, kollar med sambon och inväntar hans hemkomst senare i veckan. Men då blir det alltså sista avsnittet
Iofs lägligt nu när både Walking Dead-spinoffs och sista säsongen av Outlander kommit, men ändå! From är så äckligt bra!
En gång skulle jag köpa lök, den var från KINA!Skulle precis köpa bakpotatis när jag sneglade på lådan de låg i. De kom från Cypern. CYPERN
Sjukt! Egypten har jag sett också…En gång skulle jag köpa lök, den var från KINA!
Hos oss brukar det finnas vanlig lös potatis som är mycket större mycket billigare än bakpotatis. Tar alltid den istället för sk bakpotatis.Skulle precis köpa bakpotatis när jag sneglade på lådan de låg i. De kom från Cypern. CYPERN
Min värsta var i typ september när den enda rödlöken i affären kom från Nya ZeelandSjukt! Egypten har jag sett också…
Oj har nog aldrig sett icke svensk lök/potatis. Eller jag köper bara svenskt i det fallet så tittar inte efter annat.Min värsta var i typ september när den enda rödlöken i affären kom från Nya Zeeland
I bästa svenska skördetiden!
Köp stora exemplar av King Edward-potatis från självplock-lådan istället för s.k. "bakpotatis". Det är ofta importerad potatis.Skulle precis köpa bakpotatis när jag sneglade på lådan de låg i. De kom från Cypern. CYPERN
Vad faaan, antar att det kommer bli en skitjobbig cliffhanger som vanligt också. Jag är alltid så jävla sur efter ett avsnitt pga sjukt bra cliffhangers och att jag får vänta en vecka på nästa avsnitt, och nu blir det ju ännu värre!Ja, blev så förvånad när jag nyss började se och såg att det var avsnitt 10 av 10. 10 av 10 liksom, det kan inte vara sant? Jag måste ha missförstått?! Men nej.
Jag blev så sur förra veckan när jag såg det avsnittet, hon gjorde det så bra i slutet så jag fick gåshud- och poff så var det slut, amen fan liksom! Jag skaffade TV4play bara för From
Tack för påminnelsen om spinoffsen, har sett två tror jag, ska se den tredje, den om Michonne. Synd att Viaplay tagit bort The Walking Dead. det var min "comfort-serie" typ. Har den på DVD, men det är ju enklare att streama!
Väldigt udda av Disney att ta in spin-offerna men ta bort TWDAlltså Walking Dead finns ju inte i originalform på någon streamingtjänst alls nu. Det stör mig som fan! En så stor serie måste väl ändå finnas nånstans liksom?! Det är en bra comfort-serie här också. Nåja, tills... Du vet vem
Alltså jag skulle köpa lök i lösvikt på en vanlig Ica och den var då från KinaOj har nog aldrig sett icke svensk lök/potatis. Eller jag köper bara svenskt i det fallet så tittar inte efter annat.