Störiga saker vi stör oss på, del 37.

Jag förutsatte att en av er tankar fullt, tex den som först ska köra bilen då finns det ju drivmedel i den när näste man ska ha den, o det tar bara ett par dagar att få nytt kort
Vi har två bilar som måste tankas, den ena åker iväg ikväll och jag ska ut med den andra imorgon. Vi är alltså inte hemma samtidigt.

Minns inte om jag skrivit om den här störningen men har jag gjort det redan så får ni väl störa er på att jag upprepar mig … :angel:
Routern funkar inte så har surfat med mobilabonnemangets surf sen typ fredag.
Nya routern finns på utlämningsställe som ligger ca 200 m bort men jag orkar inte gå och hämta paketet. :sleep:

Vi hade ju dubbla kort? Men han har tappat sitt.

Han har ju tappat plånboken med ska kort. Vi har ingen möjlighet att åka ihop och tanka, han behöver innan jobbet ikväll och jag imorgon bitti.
Precis. Det var därför jag skrev flera kedjor.

Jag har volvokort och OKQ8. Kan tanka på Volvo, Tanka och OK. Plus att de är kreditkort samtidigt så jag i nödfall kan använda dem till småköp också.
När jag levde med exet hade jag ett statoilkort också.

Vi hade ju dubbla kort? Men han har tappat sitt.

Han har ju tappat plånboken med ska kort. Vi har ingen möjlighet att åka ihop och tanka, han behöver innan jobbet ikväll och jag imorgon bitti.
Jag förstår krånglet. Jag tappade bort min plånbok för något år sedan och förlorade enda betalkortet jag hade samt enda id-kortet jag ägde (körkortet). Jag lider med er!

Precis. Det var därför jag skrev flera kedjor.

Jag har volvokort och OKQ8. Kan tanka på Volvo, Tanka och OK. Plus att de är kreditkort samtidigt så jag i nödfall kan använda dem till småköp också.
När jag levde med exet hade jag ett statoilkort också.
Vi vill inte ha massor med kreditkort. Eller kort överhuvudtaget. Just för att om/när de försvinner blir det ett jäkla krångel.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
100 101 102
Svar
2 026
· Visningar
99 444
Senast: Mineur
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
104 374
Senast: pepp
·
Fordon De extremt skarpa, vita LED-ljusen som alla nyare bilar verkar vara utrustade med. Jag blir nästintill bländad av dem, även om det bara...
2
Svar
27
· Visningar
603
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
122 818
Senast: Lingon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar