Tappat mina hörlurar, letat hemma i två dagar nu utsn resultat, så insett att jag måste ha tappat dom ute. Så har beställt nya nu, mycket sura 800 kr..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och hur ska jag göra det om jag lånar ut mitt kort?Tanka fullt, problem löst
Jag förutsatte att en av er tankar fullt, tex den som först ska köra bilen då finns det ju drivmedel i den när näste man ska ha den, o det tar bara ett par dagar att få nytt kortOch hur ska jag göra det om jag lånar ut mitt kort?
Inte alla stationer accepterar det sedan det blivit vanligt med bedrägerier.Swish funkar också vid tankning
Min brukar ligga på byrån i hallen.Att jag oftast glömmer min mellanmålsmacka hemma på diskbänken där gör den ju ingen nytta!
Vi har två bilar som måste tankas, den ena åker iväg ikväll och jag ska ut med den andra imorgon. Vi är alltså inte hemma samtidigt.Jag förutsatte att en av er tankar fullt, tex den som först ska köra bilen då finns det ju drivmedel i den när näste man ska ha den, o det tar bara ett par dagar att få nytt kort
Om det är bemanat ja.Swish funkar också vid tankning
Men åk och tänka bägge idag då. Problemet löstVi har två bilar som måste tankas, den ena åker iväg ikväll och jag ska ut med den andra imorgon. Vi är alltså inte hemma samtidigt.
Precis. Det var därför jag skrev flera kedjor.Vi hade ju dubbla kort? Men han har tappat sitt.
Han har ju tappat plånboken med ska kort. Vi har ingen möjlighet att åka ihop och tanka, han behöver innan jobbet ikväll och jag imorgon bitti.
Jag förstår krånglet. Jag tappade bort min plånbok för något år sedan och förlorade enda betalkortet jag hade samt enda id-kortet jag ägde (körkortet). Jag lider med er!Vi hade ju dubbla kort? Men han har tappat sitt.
Han har ju tappat plånboken med ska kort. Vi har ingen möjlighet att åka ihop och tanka, han behöver innan jobbet ikväll och jag imorgon bitti.
Vi vill inte ha massor med kreditkort. Eller kort överhuvudtaget. Just för att om/när de försvinner blir det ett jäkla krångel.Precis. Det var därför jag skrev flera kedjor.
Jag har volvokort och OKQ8. Kan tanka på Volvo, Tanka och OK. Plus att de är kreditkort samtidigt så jag i nödfall kan använda dem till småköp också.
När jag levde med exet hade jag ett statoilkort också.
Att jag oftast glömmer min mellanmålsmacka hemma på diskbänken där gör den ju ingen nytta!
Min matlåda brukar gilla att hänga på hallgolvet, ungefär framför skostället...Min brukar ligga på byrån i hallen.