Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fast, beroende på vem kan det ju vara rätt störande med julbak, tex för den som ringde polisenJa, kära nån
Vid 17-tiden slog boende i ett flerfamiljshus i Österbybruk larm om en märklig doft.
Inringaren misstänkte att någon brukade narkotika i byggnaden.
Men när patrullen kom fram till platsen kunde doften kopplas till julbak.
(ur Aftonbladet)
Undrar vad de bakade??
(Ber om ursäkt för fel tråd dock - skulle hamnat i vad-gör-vi-tråden)
Men det blir väl bra betalt hoppas jag?Ska jobba nätter över hela julhelgen.
Känns som grattis till nya jobbet!![]()
Störigt att så mycket generellt är gjort av plast. Snacka om att döda planeten.Varför är alla festliga, glittriga, paljettriga kläder gjorda i polyester eller andra plastiga materialSer massor jag gillar men vet att jag kommer att bada i svett då materialen inte andas och min kropp får panik då....
Jag kan ta det över julen så slipper du störa digSka jobba nätter över hela julhelgen.
Känns som grattis till nya jobbet!![]()
Fy fan, stackare! Vägglusbett kan se olika ut från person till person dock. På mig gav de som gigantiska myggbett
Det är straffet för att äta såna hemskheter.Stör mig på att jag fick tillbaka mitt ryggskott när jag jagade brysselkål över köksgolvet igår. Jädrans brysslar som tvunget skulle rymma ur durkslaget![]()
Min bransch är verkligen full av människor som älskar att höra sig själva prata. En del av substans och mycket utan men det gör att man får ta sig igenom kopiösa mängder upprepning och plattityder för att hitta det som är vettigt.
Men det är väl en störning att vi aldrig får vetaJa, kära nån
Vid 17-tiden slog boende i ett flerfamiljshus i Österbybruk larm om en märklig doft.
Inringaren misstänkte att någon brukade narkotika i byggnaden.
Men när patrullen kom fram till platsen kunde doften kopplas till julbak.
(ur Aftonbladet)
Undrar vad de bakade??
(Ber om ursäkt för fel tråd dock - skulle hamnat i vad-gör-vi-tråden)