Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag stör mig på samma sak fast evenemang på Facebook.Jag stör mig på att de som sätter uppaffischer på anslagstavlor om evenemang inte tar ned dem efteråt. Ofta hittar man något intressant - som visar sig redan har varit. Ibland för flera veckor sedan.
Ännu värre folk som delar evenemang som redan varit.Jag stör mig på samma sak fast evenemang på Facebook.
- Åh! Det där vill jag vara med på! När är det? *kollar tiden*
... och ser att det var igår eller började för en halvtimme sen.
Samma där.Jag stör mig på samma sak fast evenemang på Facebook.
- Åh! Det där vill jag vara med på! När är det? *kollar tiden*
... och ser att det var igår eller började för en halvtimme sen.
Men ja! Fruktansvärd.Regeringens budget.
Ganska rimlig störning dockRegeringens budget.
Alltså främmande människor dyker upp random å du behöver ringa någon etc regelbundet? Eller har jag missförstått?Varför ska jag hela tiden tvingas hantera gravt sjuka människor eller andra småakuta situationer så fort jag kliver utanför dörren (känns det som)? Jag vill bara gå till fysioterapeuten i lugn och ro Jag vet att det är fel att tycka så om sådana situationer men det sker så ofta att jag blir matt. Alternativet är ju att inte göra något men det känns inte heller bra
Som i att behöva hantera och rodda kring att hjälp når alkoholförgiftade personer, drogutlösta psykoser, abstinenskramper, människor som blir trakasserade på gatan, inbrott i bilar, bortsprungna barn etc.Alltså främmande människor dyker upp random å du behöver ringa någon etc regelbundet? Eller har jag missförstått?
Kan förstå om det blir jobbigt när man hela tiden måste hantera saker, bara för att man satte foten utanför dörren.
Jag "hanterade" en situation idag.Helt frivilligt.Alltså främmande människor dyker upp random å du behöver ringa någon etc regelbundet? Eller har jag missförstått?
Kan förstå om det blir jobbigt när man hela tiden måste hantera saker, bara för att man satte foten utanför dörren.