Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, för företaget är det väl det? Eller hur menar du?Har haft en provprenumeration ett tag som nu gått ut men företaget har skickat en mailfaktura och TRE pappersfakturor för att de vill vara "säkra" på att jag inte missat att förnya prenumerationen.
Som om det är jätteviktigt att fortsätta prenumerationen.
De skriver ju att de inte vill att jag ska riskera att missa några nummer.Ja, för företaget är det väl det? Eller hur menar du?
Klart de gör, de kan ju inte gärna skriva "vi vill inte förlora inkomsten som din prenumeration ger"De skriver ju att de inte vill att jag ska riskera att missa några nummer.
Kan de väl visst skriva. Det är ju sant.Klart de gör, de kan ju inte gärna skriva "vi vill inte förlora inkomsten som din prenumeration ger"
Jag läste det som blomrabatter först. Tänkte som ett spel att du vattnade dem o så, men lite konstigt att det var genom jobbet.Har fina rabatter i en app via bemanningsföretaget jag jobbar hos, så passat på att beställa ny mobil. Skulle gå att betala med Klarna, men nä då hittar Klarna inte adressen. Gå efter epostadressen då då?! Fick strula med att flytta massa pengar till korten jag använder här i Norge som är utan växlingsavgifter.
Jag ocksåJag läste det som blomrabatter först. Tänkte som ett spel att du vattnade dem o så, men lite konstigt att det var genom jobbet.
Jag kanske skulle skrivit tilbud istället. Får ju nämligen koncentrera mig lite när jag ska skriva/prata på svenska efter några månader i Oslo.Jag läste det som blomrabatter först. Tänkte som ett spel att du vattnade dem o så, men lite konstigt att det var genom jobbet.
Som @sthu skriver. Självklart kommer de inte att skriva att anledningen att de "tjatar" är att de vill fortsätta att få dina pengar!De skriver ju att de inte vill att jag ska riskera att missa några nummer.
Vet jag väl, jag är inte dum i huvet.Som @sthu skriver. Självklart kommer de inte att skriva att anledningen att de "tjatar" är att de vill fortsätta att få dina pengar!
Jag har haft problem med elen i min ratt och då fungerar inte tutan, men då är det alla knappar som är kopplade till ratten som är kapput!Bilen gick inte igenom besiktningen. Varför?
Tutan funkar inte.
Vi tutade för typ en vecka sen, men på besiktningen funkade den inte.
Måste alla konstiga bilfel drabba oss?!
Tycker inte det är småsaker. Det är minnen man gör med barnen som dom kommer ihåg för resten av livet.Lite odefinierat irriterad på barnens pappa. Han är inte de stora känslornas man men han inser nog inte hur han riskerar att påverka barnen när han aldrig visar direkt entusiasm över något. När han och sonen är på fritidsaktivitet messar han mig efteråt och säger att han inte tror att sonen vill gå egentligen och att det var lite nödbett att komma iväg. När jag frågar sonen hur det var säger han att det var jättekul och veckan därpå är han full av pepp över att åka på samma aktivitet.
Nyss flaggade jag för att barnen sagt att de vill klä ut sig på halloween och att det är hans dag så han behöver planera och rodda med utklädnad. Hans enda reaktion var "Jaså, men dom vågar ju inte ens ringa på några dörrar?" (Vi gick däremot redan förra året och det var väldigt lyckat)
Helt blind för att man med sitt eget sätt kan peppa och entusiasmera barn
Och ja, det låter som småsaker och är antagligen en orimlig störning, allt i ursprungstrådens anda