Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
I andra änden kan det också vara störande,På ett tidigare jobb hade vi "Svara ej 1", "Svara ej 2", "Svara ej 3".... Blev så förvirrad första gången jag bemannade telefonen och "Svara ej x" dök upp på skärmen!
Fortfarande inget samtal så jag fick ringa upp igen. Maxpuls. Det är handikappade med telefonskräck.Här har jag laddat i en vecka för att ringa ett samtal. Kommer fram och alla handläggare är upptagna. "Vi ringer upp"...Jag dör.
Förut kunde man boka online men det är tyvärr borttaget. Undrar varför. Tänk på oss som har telefonskräck.
Mig med!!Marodören har inte varit på förskolan sen i torsdags men likförbannat så tokkliar det i hårbotten på mig nu.
Visa bifogad fil 165598
IT-teknikern kom hit, tittade på datorn en stund och tog den med sigUppgraderingen av jobbdatorn till Windows 11. Inte nog med att det är obligatoriskt utan installationsprocessen hängde sig på min dator med. Får se om jag kan få någon hjälp och/eller lånedator tills det är löst.
Tur i oturen så är nästan allt jag gör i webbaserade system (vilket inte är perfekt det heller) så jag kan jobba hemifrån från privata datorn om jag måste.
Jag lider med dig. Min svärmor gav min dotter en flöjt för ett tag sen, det var fruktansvärt. Nu är flöjten försvunnenNån har gett ett litet barn en flöjt av något slag och släppt ut dem på balkongen. Det har tutat oavbrutet i 45 minuter![]()
Våra morföräldrar gav oss alltid saker som lät. När de åkte hem slängdes sakerna pronto.Nån har gett ett litet barn en flöjt av något slag och släppt ut dem på balkongen. Det har tutat oavbrutet i 45 minuter![]()
Jag tillhör dom som förser barnen i bekantskapskretsen med tamburiner,marackas, marknadspipor mm mmVåra morföräldrar gav oss alltid saker som lät. När de åkte hem slängdes sakerna pronto.
Varför är jag inte förvånad?Jag tillhör dom som förser barnen i bekantskapskretsen med tamburiner,marackas, marknadspipor mm mm![]()