Ja jag vill ju inte sova bort hela dagen men lite lagom hade varit bra. Åtta tycker jag är bra.Jag älskar att vakna tidigt! En promenad en tidig morgon när solen går uppMen jag är nog lite udda i det. Går upp 4-4.30 när jag är ledig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja jag vill ju inte sova bort hela dagen men lite lagom hade varit bra. Åtta tycker jag är bra.Jag älskar att vakna tidigt! En promenad en tidig morgon när solen går uppMen jag är nog lite udda i det. Går upp 4-4.30 när jag är ledig.
Usch, inte jag heller.Alla klänningar jag tittar på har volangerJag gillar inte volanger.
Eller säljesannonser där man ska ange pris själv eller säljesannonser där det står "bara för att kolla intresse". eh...bläddrar vidare....Säljes annonser där det saknas info om vad som säljs. Vill du sälja så får du nog göra omaket att tala om vad som säljs. Senaste är bilder på 10 saker men jag skall tala om vad jag behöver. Nädu då kan du behålla dit skit.
Ibland så kan bilder gömma sig i ett samlingsalbum som google gör själv som dom kallar för "de bästa ögonblicken från..."Grr! Tog en jättesöt bild på sonen, men den verkar inte ha sparats i Google fotoJag tittade på den efter att jag tagit den, men nu är den puts väck.
Jag har kikat, men den verkar vara borta..Ibland så kan bilder gömma sig i ett samlingsalbum som google gör själv som dom kallar för "de bästa ögonblicken från..."
Kolla om du har ett sånt!
Det får mig att tänka på den härLite irriterad på mig som döper kontakter som:
Grannen Som Gräver
Hästens namn
Hästras och plats
Elsnubben
Två Hästar
Svara Om Jag Orkar
Osv…
Jag vet ju vilka som menas men det ser ju inte så bra ut![]()
Ett tips:Lite irriterad på mig som döper kontakter som:
Grannen Som Gräver
Hästens namn
Hästras och plats
Elsnubben
Två Hästar
Svara Om Jag Orkar
Osv…
Spara på egen dators hårddisk istället. Tar bara några minuter att överföra foton till en dator/laptop.Grr! Tog en jättesöt bild på sonen, men den verkar inte ha sparats i Google fotoJag tittade på den efter att jag tagit den, men nu är den puts väck.
Hahaha, jag har lite liknande.Lite irriterad på mig som döper kontakter som:
Grannen Som Gräver
Hästens namn
Hästras och plats
Elsnubben
Två Hästar
Svara Om Jag Orkar
Osv…
Min telefon lagrar i två appar, bilder och Google foto. Bilden är borta från båda. Den försvann innan jag ens hann innanför dörren.Spara på egen dators hårddisk istället. Tar bara några minuter att överföra foton till en dator/laptop.
Vid byte av dator, kopiera bara allt, och backupa på t.ex. USB-stickor.
Molntjänster kan försvinna, ändra hur mycket det kostar, eller upphöra, när som helst.
Molntjänster, hur praktiskt eller enkelt det än verkar, är som att låta molntjänstföretaget hålla ens data/foton/dokument gisslan.
Jag la in en "svara ej" på förra jobbets telefon.Hahaha, jag har lite liknande.
Har "svara ej" på några också....
Men du slapp att vattnaDet har varit jättesoligt och fint precis hela dagen, med undantag för ca 20 minuter nu på eftermiddagen då det hällregnade. Gissa vilken del av dagen jag var ute i trädgården och planterade om blommor?![]()
Precis vad min man sa också. Jag såg det inte riktigt så i stundenMen du slapp att vattna![]()
På ett tidigare jobb hade vi "Svara ej 1", "Svara ej 2", "Svara ej 3".... Blev så förvirrad första gången jag bemannade telefonen och "Svara ej x" dök upp på skärmen!Jag la in en "svara ej" på förra jobbets telefon.Kollegan som oftast svarade i telefon kände ju igen hens nummer, så kunde svara om orken fanns. Men en annan åkte ju alltid dit oavsett.
Undra vad dom som jobbar där nu tänker om/när "svara ej" fortfarande ringer.![]()
Mitt dators rättskrivningsprogram ville just att jag skulle skriva ihop klunk och juice![]()