Gjorde en riktigt god makaronilåda tidigare idag. Den tog slut alldeles för fort jag vill ha mer nu
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Som fiskgratängen jag gjorde igår, det blev så gott!Gjorde en riktigt god makaronilåda tidigare idag. Den tog slut alldeles för fort jag vill ha mer nu
Hen kunde ju åtminstone svara om de är på väg öhvt Människan har ju läst vad jag skrivit men svarar inte.Ska sälja en bilstol och åkte in till stan för att lämna den, väl där så skickar jag ett mess till köparen och meddelar att jag är på plats, då först talar hen om att hen är försenad med tåget (hen ska åka hit för att köpa bil). Det hade ju varit bra att få veta tidigare, så hade jag sluppit åka in helt i onödan så tidigt. Nu vet jag ju inte när människan kommer hit och jag kan inte sitta här hela dagen. Inte får jag något svar heller när hen beräknas vara framme
Jag också. Har läst den för fyra barn, så rätt många störningar på den .Klassisk gammal barnbok. Stör mig på detta "rim" varje gång jag läser den för dottern, vilket just nu är några gånger varje dag
Visa bifogad fil 153436