Störiga saker vi stör oss på, del 35.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Helvete också :arghh: Jag skulle varit med i en forskningsstudie idag men glömde av någon outgrundlig anledning bort det helt. Kom på det två minuter innan jag skulle varit där. Nu var de jättesnälla och väntar in mig (:heart) men vad fan. Jag hatar att slösa andras tid (speciellt på en lördag och för människor som gör samhällsviktiga saker) och inte vara punktlig :cry:
 
1 vädret som gör att eld inte tar sig, det går inte ens att elda torrt papper utan att det ryker in.

2 De djefla rådjuren som står och stirrar på ute på gräsmattan och inte bryr sig om mina viftanden, hojtande och svordomar. De bara tittar dumt och undrar antagligen vad jag gör. :rage: :rage: :rage:
 
Noterade att det nog är dags att leta ny cykel.
1000002442.jpg
 
Jag stör mig på att jag inte har något gott att äta.
Alltså, jag har tillräckligt med mat hemma för att överleva i varje fall en månad.
Men jag har inte jordgubbar, sushi, ostsallad och kex, kakor osv. Inte ens glass :(
Och är på tok för lat just nu för att baka eller promenera iväg till matbutiken.
 
Jag stör mig på att jag inte har något gott att äta.
Alltså, jag har tillräckligt med mat hemma för att överleva i varje fall en månad.
Men jag har inte jordgubbar, sushi, ostsallad och kex, kakor osv. Inte ens glass :(
Och är på tok för lat just nu för att baka eller promenera iväg till matbutiken.
Orkar inte ens mugcake? Lider med dig. Tur att det där aldrig kan hända här.
 
Så inte värt det!! 😞
Både och måste jag säga. Det är nog det häftigaste och mest brutala jag har gjort men vi hade sån tur med vädret och utsikten från toppen var så häftigt. Men så här efteråt så önskar jag förstås att det inte slet så illa på kroppen.
Alltså… jag tyckte inte ens att utsikten var särskilt wow 😅

Hoppas era knän kryar på sig raskt!
 
Person som gnäller om att upplevelsen dom hade inte var samma som instagram upplevelsen. Personen i fråga skrek vilket inte instagram versionen gjorde. Men jösses varför förväntar du dig instagram upplevelsen å säger att det är lurendrejeri å inte värt det när du själv är höjdrädd. Det är inte turistattraktionens fel att du är höjdrädd å skriker.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
20 21 22
Svar
428
· Visningar
21 802
Senast: dobbis
·
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
121 565
Senast: Lingon
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
24 852
Senast: Mkb
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
117 223
Senast: Marita73
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2025
  • Avels fråga
  • Hur är processen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp