Nu så har jag sett den.SBABs reklam
Kalle Moreus i ett badkar
Nej tack
Långa versionen.
Intressant på något märkligt sätt.
Jag undrar hur Reklam-Folk egentligen tänker?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu så har jag sett den.SBABs reklam
Kalle Moreus i ett badkar
Nej tack
Är det en ny Windows?
Har du stängt av nedladdnings-skyddet?
Windows kör med "butik" för program numera, som Android Play ungefär, och det måste man stänga av om man vill ladda ner andra program.
Jag fick en smärre chock av det när jag köpte ny laptop.
Ja eller hurNu så har jag sett den.
Långa versionen.
Intressant på något märkligt sätt.
Jag undrar hur Reklam-Folk egentligen tänker?
Länk på eländet?Ja eller hur
Jag tänker då verkligen inte anlita SBAB
Jag väljer att inte titta istället, men finns det någon annan som erbjuder 3,50 % på insatta pengar från första krona, dag-för-dag ränta och fria uttag? Med insättningsgaranti och stabil.Ja eller hur
Du gör ditt val och jag gör mitt valJag väljer att inte titta istället, men finns det någon annan som erbjuder 3,50 % på insatta pengar från första krona, dag-för-dag ränta och fria uttag? Med insättningsgaranti och stabil.
https://brocc.se/Jag väljer att inte titta istället, men finns det någon annan som erbjuder 3,50 % på insatta pengar från första krona, dag-för-dag ränta och fria uttag? Med insättningsgaranti och stabil.
Ja, Landshypotek! Utan nakenchocker.Jag väljer att inte titta istället, men finns det någon annan som erbjuder 3,50 % på insatta pengar från första krona, dag-för-dag ränta och fria uttag? Med insättningsgaranti och stabil.
De som inte kollar nyhetssajter kanske också vill ta del av nyheten.Alla rapporter på nyheterna om det "jättemystiska himlafenomenet" som folk filmat/sett.
Låter som en Väldigt Viktig Nyhet.
Det räcker väl att lägga ut det på nyhetswebbsidor istället för att ta upp tid i nyhetssändningarna ...
(Det var alltså en del av en rymdraket som var på väg ner till jorden och reflekterade solljuset).
Länk på eländet?
Jag låter inte sådana petitesser hindra mig från att göra en bra affär.Ja eller hur
Ja Resurs BankJag väljer att inte titta istället, men finns det någon annan som erbjuder 3,50 % på insatta pengar från första krona, dag-för-dag ränta och fria uttag? Med insättningsgaranti och stabil.
Jag har inget behov av att göra ”en bra affär” jag har tillräckligtJag låter inte sådana petitesser hindra mig från att göra en bra affär.
Om det nu skulle vara det.
@Inte_UngJag har inget behov av att göra ”en bra affär” jag har tillräckligt
Man skall aldrig säga nej till en bra affär.@Inte_Ung
Varför en förvånad smiley
Kan man inte vara nöjd och strunta i att jaga vinster extrapriser och bra deals?
Men står du i begrepp att ta lån eller starta ett sparkonto? Om inte så är det ju rätt lätt att "bojkotta" SBAB för att man inte gillar deras reklam. Och i båda fallen gör man självklart jämförelser så att man får så låg resp så hög ränta som möjligt.@Inte_Ung
Varför en förvånad smiley
Kan man inte vara nöjd och strunta i att jaga vinster extrapriser och bra deals?