Fast de ser rätt tajta ut de med? Åtminstone de jag såg, gick inte igenom hela sortimentet. Och för det priset blir det billigare att sy själv. Då får jag dessutom rätt passform direkt.
Jag kan inte sy om så livet hänger på det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fast de ser rätt tajta ut de med? Åtminstone de jag såg, gick inte igenom hela sortimentet. Och för det priset blir det billigare att sy själv. Då får jag dessutom rätt passform direkt.
Jag tycker inte de ser speciellt märkvärdiga ut på bild. Ett par vanliga tajta arbetsbyxor? Så tight att hon på bilden knappt fått ner händerna i fickorna.Jag kan inte sy om så livet hänger på detmen jag gillar midjan, längden, att de är justerbara och jag brukar gå upp en storlek så de sitter skönt.
Min padda tappar wifi:t ibland men det funkar på telefonen. Brukar hjälpa att slå av routern 30 sek och sen slå på så funkar det igen.Jag förstårMen nix, det funkade senast imorse. Oerhört störigt oavsett vad det beror på.
Min padda tappar wifi:t ibland men det funkar på telefonen. Brukar hjälpa att slå av routern 30 sek och sen slå på så funkar det igen.
Fortsättning följer... Nu varierar den mellan att skriva ssss och inte någonting alls.Min s-tangent håller på att bli knasig. Den hinner göra flera sss på ett normalt tryck så jag får sitta och sudda bort dem.
Känner att störighetsfaktorn ökar exponentiellt med antalet tillfällen det inträffar.
Om saker inte förändras kommer jag snart få träda in i klubb @dobbis![]()
Har du plats hemma för lite vikter och en viktstång?Stör mig på att jag skulle vilja börja gymma igen. Eller det i sig är ju ingen störning så, men det finns störningar runt omkring:
1. Det finns bara två gym med vettiga priser i stan. Det ena har sjukt dåligt rykte pga stökiga kunder, mycket stölder, trasigt och skitigt etc. Det andra har vara elever idrott på. (Nej jag vill inte riskera att stå naken tillsammans med dem. Och jag har bara möjlighet att gymma under skoltid.)
2. De andra gymmen är antingen (för mig) SVINDYRA eller anger inte sina priser online. Något har att man ska boka ett personligt möte med personalen för att få veta pris. Liksom va? Nej tack, jag är introvert och konstig och vill inte ha något personligt möte.
3. Stor obekvämhetsvarning inför alla som filmar på gymmen. Jag vill verkligen inte hamna på någon jäkla film på sociala medier.
Så summan av kardemumman blir att jag troligen inte kommer komma igång att gymma igen.![]()
FörlåtStör mig på att jag varken har en sommarstuga eller en skagenbakelse
(Läst i olika trådar på Buke)
Är de lätt att ta bort med fingret? Isf skjutsar maskinen på för mycket salt. Har du hårt eller mjukt vatten?Hällde i diskmaskinsalt i diskmaskinen och nu är det som en salthinna på all diskoch vad jag kan läsa till mig till har jag gjort helt enligt alla instruktioner
![]()
Har mjukt vatten.Är de lätt att ta bort med fingret? Isf skjutsar maskinen på för mycket salt. Har du hårt eller mjukt vatten?