Då ska man inte ha salt, salt används för att "mjuka upp" vattnetHar mjukt vatten.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Då ska man inte ha salt, salt används för att "mjuka upp" vattnetHar mjukt vatten.
Förlåt för skratt men jössesHar en annons där jag bland annat säljer en julprydnad, en "kula" som lyser med en jultomte i en släde. Denna har FB fått för sig är grafisk/våldsam och blurrar bilden och har givit mig en varning typ. En tomte i en släde. hade förstått om det vore en jävla clown men inte en jultomte!
Håller med! Alltså, det är stört! Nog för att bilden kanske inte är den allra tydligaste på jordklotet, men SÅ otydlig är den väl ändå inte att den kan tolkas som våldsam? Möjligtvis som just otydlig bara... Tycker jag! Men FBs AI eller vem som bedömer har tydligen inte samma åsiktFörlåt för skratt men jösses
Jag vill bara ha en maskin som diskar rent försökte googla igår för att se vad jag kunde göra...Då ska man inte ha salt, salt används för att "mjuka upp" vattnet
Rensa alla filter noga, kör diskmaskinrengöring (finns i butiken) på högsta temp i tom maskin? Salt är som sagt bara för att kompensera hårt vatten.Jag vill bara ha en maskin som diskar rent försökte googla igår för att se vad jag kunde göra...
Det gjorde jag samtidigt som jag fyllde på med salt men körde en sköljning av disken och den såg mycket bättre ut!Rensa alla filter noga, kör diskmaskinrengöring (finns i butiken) på högsta temp i tom maskin? Salt är som sagt bara för att kompensera hårt vatten.
Alltid spännande att läsa kommentarerna på Facebook. Kan verkligen dyka upp vad som helst där.Stör mig på staketkuskar. (Folk som klagar på hur kuskar kör i travlopp)
Jag med har ingen lust.Att jag måste jobba igen imorgon
SameJag med har ingen lust.
Jag med har ingen lust.