Störiga saker vi stör oss på, del 32.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har tätt, använder 0 på mellanrumsborstarna och tycker det fungerar bättre än tandtråd som oftast fastnar.
Ok men jag har så tätt att t.o.m. tandläkare tycker det är tätt. Har svårt att få ner tandtråden på många ställen så mellanrumsborstar är inte ens att tänka på.
 
Ok men jag har så tätt att t.o.m. tandläkare tycker det är tätt. Har svårt att få ner tandtråden på många ställen så mellanrumsborstar är inte ens att tänka på.
Det var vad även jag trodde, tills jag testade. Tycker det fungerar bättre än tandtråd. De jag använder är 0,4 mm och eftersom det är vid tandköttet istället för en tråd som fastnar mellan tänderna fungerar det riktigt bra.

1708270639982.png
 
Att det ingår så fruktansvärt tråkiga tapeter i utbudet hos min hyresvärd. Nu har de ju i och för sig surnat ihop totalt och sedan ett år tillbaka har de "pausat" renoveringar som ingår i den hyra vi betalt, så det lär ju ändå dröja ett tag innan lägenheten ser beboelig ut. Flyttade in under pandemin så då var det ju förståeligt att de inte var hemma hos folk och målade/tapetsera, men sen höll de bara öppet några månader innan de blev arga för att de inte fick höja hyrorna med 12%.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
23 24 25
Svar
484
· Visningar
24 123
Senast: Lilla
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 103
Senast: pepp
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
24 884
Senast: Mkb
·
Svar
2 001
· Visningar
98 156
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp