Verkar gå otroligt mycket sånt.
Eller hur! Tycker var och varannan person är sjuk just nu. Sega förkylningar också
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Verkar gå otroligt mycket sånt.
Ja sega och återkommande.Eller hur! Tycker var och varannan person är sjuk just nu. Sega förkylningar också
Nu är det längesen jag hade skulder hos kfm men jag fick inte ens behålla lite pengar för nödvändig medicin...Men hur kan du ha så lite kvar?
Jag har mindre och det går utmärkt.
Det kfm lämnar är ungefär vad väldigt många lever utmärkt på?
Lyckas dlg som har regn. Här ska snart snön anlända.Det regnar massor och jag skulle behöva ut å handla lite.
Nej, det är för tätt mellan tänderna, funkar bara med tandtråd.Har du testat mellanrumsborstar?
Jag har tätt, använder 0 på mellanrumsborstarna och tycker det fungerar bättre än tandtråd som oftast fastnar.Nej, det är för tätt mellan tänderna, funkar bara med tandtråd.
Verkar lite bättre idag, kanske fick bort nåt skräp när jag borstade igårkväll.
Ok men jag har så tätt att t.o.m. tandläkare tycker det är tätt. Har svårt att få ner tandtråden på många ställen så mellanrumsborstar är inte ens att tänka på.Jag har tätt, använder 0 på mellanrumsborstarna och tycker det fungerar bättre än tandtråd som oftast fastnar.
Det var vad även jag trodde, tills jag testade. Tycker det fungerar bättre än tandtråd. De jag använder är 0,4 mm och eftersom det är vid tandköttet istället för en tråd som fastnar mellan tänderna fungerar det riktigt bra.Ok men jag har så tätt att t.o.m. tandläkare tycker det är tätt. Har svårt att få ner tandtråden på många ställen så mellanrumsborstar är inte ens att tänka på.
Det funkadeJa på deras hemsida kan man göra det. Där kan du välja om du vill ha trailer eller inte.
De kanske anser att du skall jobba på jobbet...Nu har ännu en playtjänst slutat fungera på jobbet
Bara Viaplay och Svtplay som funkar nu, av de jag har. (Allente, Sky showtime och Tv4play funkar inte.)
Jaha.Det var vad även jag trodde, tills jag testade. Tycker det fungerar bättre än tandtråd. De jag använder är 0,4 mm och eftersom det är vid tandköttet istället för en tråd som fastnar mellan tänderna fungerar det riktigt bra.
Visa bifogad fil 139400
De kanske anser att du skall jobba på jobbet...
Kanske att jag tog ut medicin för 2850 kr.Men hur kan du ha så lite kvar?
Jag har mindre och det går utmärkt.
Det kfm lämnar är ungefär vad väldigt många lever utmärkt på?
Men det kan du få tillägg för om du har löneutmätning. Vet inte om du har det?Kanske att jag tog ut medicin för 2850 kr.
De räknar visst med det men att spara är nästan omöjligt.
Skulle behöva gå till tandläkaren med..
Ja en summa per månadMen det kan du få tillägg för om du har löneutmätning. Vet inte om du har det?
https://kronofogden.se/nagon-har-et...-betala/vad-du-far-behalla-i-en-loneutmatning