Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är lika enkelt att ändra tillbaka om man vill.Stör mig på mig själv som trodde att man skulle behöva gå igenom fler steg för att bekräfta byte av avatar. Ingen här ska egentligen behöva se mitt ansikte så varför provade jag ens.
Det är lika enkelt att ändra tillbaka om man vill.
Du har ju en mazza fina bilder, bara o väljaJa, men jag har inte kvar bilden jag hade på telefonen. Annars hade det varit fort gjort!
Nehej, han tänker inte ge upp. Jag ignorerade givetvis meddelandet förra veckan också, men i natt har han skickat samma sak på nytt. Jag hade helst inte velat blockera honom, eftersom jag har en känsla av att det är säkrare att ha ett öga på sådana här människor. Då blir man inte lika överraskad då de en dag står på ens trappa och vill komma in.Är det fullmåne eller något? Rötmånad? Planeterna står i någon konstig konstellation?
Fick precis en vänförfrågan på facebook från någon jag var tvungen att fundera ett tag på vem han var.
En man jag träffade som hastigast för ett antal år sedan.
Räcker det inte med honom som skickade meddelande igår om hur synd det är om honom nu när han inte har någon partner mer. Tänker alla jag någonsin dejtat nu ta kontakt en efter en?
Nehej, han tänker inte ge upp. Jag ignorerade givetvis meddelandet förra veckan också, men i natt har han skickat samma sak på nytt. Jag hade helst inte velat blockera honom, eftersom jag har en känsla av att det är säkrare att ha ett öga på sådana här människor. Då blir man inte lika överraskad då de en dag står på ens trappa och vill komma in.
Men hur dum måste man vara för att inte inse att inget svar betyder att jag inte vill ha kontakt med honom?
Märkligt. Och eftersom jag känner den här mannen så vet jag att om jag svarar och ber honom ge fan i att kontakta mig mer, så börjar han tjafsa och skriva om hur hemsk jag är som inte vill vara vän med honom, och så är cirkusen igång igenDet är mycket vanligare än en tror att snubbar beter sig sådär. Även till synes hyfsat normalfungerande individer. Hissen går liksom inte hela vägen upp, tanken slår dom inte att uteblivet svar betyder ointresse och borde leda till att kontaktförsöken upphör.
Märkligt. Och eftersom jag känner den här mannen så vet jag att om jag svarar och ber honom ge fan i att kontakta mig mer, så börjar han tjafsa och skriva om hur hemsk jag är som inte vill vara vän med honom, och så är cirkusen igång igen
Japp, en martyr. Bland det som han skrivit ingår en lång klagosång om att han nu förstår att han betett sig helt jäkligt illa (då för 7-8-9 år sedan eller vad det nu är), och att han har tänkt väldigt mycket på mig sedan dess. Men så charmigt, han har varit sambo hela tiden under de här åren så vitt jag vet, jättechysst att tänka på mig hela tiden dåAhh en martyr! Klassiskt beteende
Jag hade en snubbe efter mig som blev enormt kränkt när jag bad honom upphöra med oönskade kontaktförsök. Han bara ”buhuuu jag vill ju bara kolla att du mår bra, jag BRYR mig faktiskt”. Man bara
En annan snubbe ignorerade meddelandet ”om du kontaktar mig igen så ringer jag polisen”. Han bara ”har du ngn kompis som kanske skulle vilja dejta mig?” Man bara MEN GUBBEN…
Sen har vi chefen på en statlig myndighet som la fram ett erbjudande: ”jo alltså min fru är bortrest i helgen, vill du komma förbi på ett glas vin”. Subtilt och bra upplägg!!!
Stepler har hux flux slutat hitta mina steg i klockan. Deras instruktioner stämmer inte heller
Inte jag heller. Det gick i morse, nu funkar det inte längre. Den bara står och laddarJag kommer inte ens in i appen längre