Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Zofran! Får Ondensatron... Ondansetron, vad det nu heter, utskrivet och den här gången gav de mig Zofran. Insåg när jag tog första att det är den sorten som smakar mer illa än alla de andra. Tillsammans! BLÄ! ska lägga det på minnet till nästa gång de vill dela ut den...nix och nope!
Tips. be läkaren flagga den zom får ej bytas, det har jag på flera av mina.Det är som när jag skall hämta ut Duloxetin och får Aritavi på utbyte. De både luktar och smakar så otroligt vidrigt att jag börjar hulka redan när jag tar upp den ur dosetten för att jag vet vad som komma skall. Tolererade det någon gång, sedan blev det bara "Så länge det inte är Aritavi!" när farmaceuten frågar om det går för sig att byta till billigare generika.
Jag har en liknande störning, men med datorn. Den aviserar med ljud när något t.ex. händer på instagram, men visar ingen avisering. Så jag vet att något har hänt men inte vad... Jag minns inte riktigt om jag har försökt stänga av aviseringar, men i sådana fall menade jag ju inte att ljudet skulle vara kvar...Jag stör mig på att min mobil fått för sig att inte ge ljud ifrån sig vid ankommande SMS.
Det ser ut som att alla inställningar är rätt, men antagligen finns ett ställe som jag inte hittat som stoppar aviseringsljuden...
Usch ja, förstår precis. Som barn hade jag öroninflammation ständigt och fick flytande Kåvepenin. Det var ett aber att få i mig det till slut, fruktansvärt fruktansvärt illasmakande så jag kräktes upp det till slut.Det är som när jag skall hämta ut Duloxetin och får Aritavi på utbyte. De både luktar och smakar så otroligt vidrigt att jag börjar hulka redan när jag tar upp den ur dosetten för att jag vet vad som komma skall. Tolererade det någon gång, sedan blev det bara "Så länge det inte är Aritavi!" när farmaceuten frågar om det går för sig att byta till billigare generika.
Uppenbarligen inte. Det är fruktansvärt idiotiskt. Har hänt mig helt öppet här på bukefalos.Det är mycket vanligare än en tror att snubbar beter sig sådär. Även till synes hyfsat normalfungerande individer. Hissen går liksom inte hela vägen upp, tanken slår dom inte att uteblivet svar betyder ointresse och borde leda till att kontaktförsöken upphör.
Undra om det är den jag fick när jag var liten. Måste ha varit 6-7 år å kommer fortfarande ihåg hur vidrigt den smakade.Usch ja, förstår precis. Som barn hade jag öroninflammation ständigt och fick flytande Kåvepenin. Det var ett aber att få i mig det till slut, fruktansvärt fruktansvärt illasmakande så jag kräktes upp det till slut.
En gång som vuxen köpte jag en yoghurt med smak av, tror det var persika, och slevade glatt in. Det kom fort ut igen kan jag säga, det smakade EXAKT som Kåvepenin enligt min hjärna! Hade inte fått det på många år i flytande form, men hjärnan kände igen smaken och magen vände sig omedelbart!
Barnet fick dt som liten. Det satte sådana spår att hon inte klarade att vara inomhus när vi kokade hästarnas PC-sprutor. (för den som inte vet så fick -får? - man några få sprutor och kanyler som man sedan kokade så man skulle kunna spruta hela kuren)Undra om det är den jag fick när jag var liten. Måste ha varit 6-7 år å kommer fortfarande ihåg hur vidrigt den smakade.
När jag har behövt medicinera med pencilin så har jag fått kanyler så det räcker till hela kuren.Barnet fick dt som liten. Det satte sådana spår att hon inte klarade att vara inomhus när vi kokade hästarnas PC-sprutor. (för den som inte vet så fick -får? - man några få sprutor och kanyler som man sedan kokade så man skulle kunna spruta hela kuren)
Bra att det fungerar bättre.När jag har behövt medicinera med pencilin så har jag fått kanyler så det räcker till hela kuren.
Jag har alltid fått både sprutor och kanyler för hela kuren.Bra att det fungerar bättre.
Men sprutor? Behöver du återanvända eller får du sprutor till hela kuren också?