Störiga saker vi stör oss på, del 32.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det gör ont i tandköttet (eller kanske tanden?) på ett ställe där det brukar fastna gojs jämt. Nu kan jag inte tugga på den sidan.
Har borstat med Paroex i säkert en vecka men det hjälper inte. Måste vara nåt som sitter fast där. :cautious:
Tandläkaren kan inte se nåt fel.
Bara att borsta vidare. Fast jag tycker det känns som om det är tandvärk, tanden är lagad flera gånger. :(
 
Det gör ont i tandköttet (eller kanske tanden?) på ett ställe där det brukar fastna gojs jämt. Nu kan jag inte tugga på den sidan.
Har borstat med Paroex i säkert en vecka men det hjälper inte. Måste vara nåt som sitter fast där. :cautious:
Tandläkaren kan inte se nåt fel.
Bara att borsta vidare. Fast jag tycker det känns som om det är tandvärk, tanden är lagad flera gånger. :(
Hade i stort sett samma problem. Var in och hygienisten såg inget fel varken på undersökning eller röntgen men fastnade lite med tortyrpinnen. Tandläkaren däremot noterade att en lagning pajat.
Kanske en annan tandläkare kan hitta felet? Nånting är det ju om du inte ens kan tugga på den sidan liksom
 
Hade i stort sett samma problem. Var in och hygienisten såg inget fel varken på undersökning eller röntgen men fastnade lite med tortyrpinnen. Tandläkaren däremot noterade att en lagning pajat.
Kanske en annan tandläkare kan hitta felet? Nånting är det ju om du inte ens kan tugga på den sidan liksom
Det är liksom svullet på delen som sticker fram mellan tänderna. Just det har jag fått nyligen men har haft problem där länge. Förra året fick tandläkaren byta ut en del av en fyllning för det hade blivit ett hål precis bredvid.
Gör även ont inne ner i tanden när jag tuggar på nåt men det trodde han beror på att jag pressar tänder på nätterna så jag har blivit känsligare där.
Ska testa med Paroex nån vecka till så får jag se hur det går.
Känns lite konstigt att gå till en annan tandläkare, som att man är otrogen liksom. :laugh:
Tack för input!
 
Det är liksom svullet på delen som sticker fram mellan tänderna. Just det har jag fått nyligen men har haft problem där länge. Förra året fick tandläkaren byta ut en del av en fyllning för det hade blivit ett hål precis bredvid.
Gör även ont inne ner i tanden när jag tuggar på nåt men det trodde han beror på att jag pressar tänder på nätterna så jag har blivit känsligare där.
Ska testa med Paroex nån vecka till så får jag se hur det går.
Känns lite konstigt att gå till en annan tandläkare, som att man är otrogen liksom. :laugh:
Tack för input!
Har du testat mellanrumsborstar?
 
Stör mig på att jag verkar se ut som Kopparbergs socialtjänst
Många mysko personer som stannar mig och frågar om jag kan ge dem pengar eller låna ut pengar.
Jomentjena
Med 5 kr på kontot liksom
Men hur kan du ha så lite kvar? :confused:
Jag har mindre och det går utmärkt.
Det kfm lämnar är ungefär vad väldigt många lever utmärkt på?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
23 24 25
Svar
484
· Visningar
24 140
Senast: Lilla
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 105
Senast: pepp
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
24 884
Senast: Mkb
·
Svar
2 001
· Visningar
98 156
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp