Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har du kollat på Coop Mastercard? Iofs måste man nog vara medlem i Coop men det kostar väl bara nån hundringHar försökt ansöka om kreditkort men icke, jag blir inte beviljad. Har inget direkt behov eller vilja att springa runt med kreditkort egentligen men med katter som ibland behöver veterinärvård hade det varit skönt med en backup. Pengarna finns ju redan men tar ett tag att få ut genom försäljning av fonder, så jag vill bara ha ett kort för att täcka upp sålänge tills pengarna kommit loss men jag har tydligen för kass kreditvärdighet
Jaja. I framtiden kanske.
Då är vi två!Stör mig på nåt men vet inte på vad.
Hemskt störig känsla, eller hur? Störande att inte veta.Då är vi två!
absolutHemskt störig känsla, eller hur? Störande att inte veta.
Samma här.Att jag inte har en katt.
Eller två.
Du kan låna min lillaAtt jag inte har en katt.
Eller två.
Min katt är gratis just nu. Under sommaren vill hon vara ute hela dagarna och under vintern vill hon inte sätta tassen utanför dörren utan ligger bara och sover på lite olika platser i huset. Men nu är det som att hon plötsligt vaknat till liv ur vinterdvalan så hon har massor av energi men tycker inte vädret är tillräckligt bra för att vara ute ännu så släpper man ut henne står hon och skriker på trappen efter max en kvart = ingen energi som bränns där inte = jäkligt jobbig katt inomhus som bara vill hitta på bus och inte leka med kattvänliga sakerAtt jag inte har en katt.
Eller två.