Som @sjoberga skriver är det ju bra när man inte har full syn tex. Har det igång på min mobil själv Men pysslar inte så mycket med min telefon offentligt dock.Otroligt bra fråga, kan inte för mitt liv hitta ett enda rimligt svar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Som @sjoberga skriver är det ju bra när man inte har full syn tex. Har det igång på min mobil själv Men pysslar inte så mycket med min telefon offentligt dock.Otroligt bra fråga, kan inte för mitt liv hitta ett enda rimligt svar.
Som @sjoberga skriver är det ju bra när man inte har full syn tex. Har det igång på min mobil själv Men pysslar inte så mycket med min telefon offentligt dock.
Nä... Har letat.I File-menyn finns en Share as e-mail. Då bifogas filen till mejlet.
Hmm. I min så kommer det upp alternativ typ Open, Save as , Print och Share på menyn som flikas in längst till vänster när man trycker på File… Sedan väljer man Share och Share as e-mail .Nä... Har letat.
Men lyckades spara på skrivbordet och då funkade det.
Men dessa moderna människor tänker så annorlunda.....
Arkiv - dela - "Bifoga en kopia istället".Nä... Har letat.
För att inte säga att det skiljer sig på språkversion också. Jag refererade till en engelsk version….Arkiv - dela - "Bifoga en kopia istället".
Och det är klart du kan välja vad saker ska sparas?
Jo, men det brukar inte vara någon enorm skillnad tycker jag.För att inte säga att det skiljer sig på språkversion också. Jag refererade till en engelsk version….
ja om man inte ser vad man gör helt tydligt så känns det som en bekräftelse på något vis att man hör, tex hör att skriva. Sedan läser man igenom, om man har så pass syn men det blir i alla fall lättare att skriva när man vet att man träffar rätt så att säga.Full förståelse för det. Lärde mig nåt nytt Så ni blir hjälpta av att det låter för att då vet ni att ni tryckt på knappen?
Jag sparar alltid på skrivbordet, är så mycket enklare att hantera känner jag. Men jag känner mig som en 100 åring ibland, och väldigt omodernNä... Har letat.
Ja, jag antar det Men min gamla hjärna fattar inte strukturen.Arkiv - dela - "Bifoga en kopia istället".
Och det är klart du kan välja vad saker ska sparas?
Det går inte!!!Jag sparar alltid på skrivbordet, är så mycket enklare att hantera känner jag. Men jag känner mig som en 100 åring ibland, och väldigt omodern
Har du "spara automatiskt" påslagen? tror jag förstår hur du menar! Kollade mitt excelark nu på den här datorn och där står spara kopia, har aldrig sett det tidigare, men har den sparad på datorn och antagligen även i molnet, som jag skiter i. Funderar på om det är den automatiska sparningen som gör det.Det går inte!!!
Det hamnar på något okänd ställe i cyberrymden. efyersom programmet såarar automatisk - VAR???
Jag måste välja att spara kopia på skrivbordet också.
Som sagt - saker försvinner och jag fattar inte hur och vart
Spara automatiskt kan du stänga av uppe i vänstra hörnet. Det är som en plupp där. Klicka ur den så slutar den spara automatiskt.Ja, jag antar det Men min gamla hjärna fattar inte strukturen.
Vet vad jag vill göra men det ska ske på ett annat sätt än förr.
Plus att när jag väljer att öppna "senaste" får jag inte alls senaste filer utan några gamla inaktuella.
Och slutligen - att jag inte kan välja bort spara automatiskt. Så jag har ett gäng Dokument 1 bara för att jag inte döpte gilen inom några sekunder
@tanten gör så, och då kan du också välja bläddra och spara på skrivbordet.Spara automatiskt kan du stänga av uppe i vänstra hörnet. Det är som en plupp där. Klicka ur den så slutar den spara automatiskt.
Arkiv - Spara Som så väljer du var den ska sparas.
Varför du får senaste som inte är aktuella är svårt att säga utan att kunna se dina iställningar i word.
ja om man inte ser vad man gör helt tydligt så känns det som en bekräftelse på något vis att man hör, tex hör att skriva. Sedan läser man igenom, om man har så pass syn men det blir i alla fall lättare att skriva när man vet att man träffar rätt så att säga.
Ungefär som den jag läste som tyckte pipandet på tågen var så frustrerande, när dörrarna skulle stängas osv. jag som ser illa tycker det är jättebra eftersom de ju fyller funktionen för mig att dels veta var dörren är (och hur långt det är kvar tills jag är framme) och dels hör man på ljudet hur lång tid jag har på mig att gå på eller av tåget. Väldigt praktiskt, även om jag kan förstå störningsmomenten i de som inte behöver ljuden.
Allt sånt begrep jag i gamla office. Men office 356 ser helt annoprlunda ut.Spara automatiskt kan du stänga av uppe i vänstra hörnet. Det är som en plupp där. Klicka ur den så slutar den spara automatiskt.
Arkiv - Spara Som så väljer du var den ska sparas.
Varför du får senaste som inte är aktuella är svårt att säga utan att kunna se dina iställningar i word.
Var inloggad och hade ett worddokument uppe samtidigt som jag skrev inläggetAllt sånt begrep jag i gamla office. Men office 356 ser helt annoprlunda ut.
Det fetade finns inte numera
Några knappar för att slå av hittar jag inte.
I hjälpen står det att sparaknappen är borta för att Office sparar allt automatisk med jämna mellanrum.
När loggade du in på din Office 365 senast?
Det ändrar sig. För halvannat år sen logade jag på laptopen för första gången. Nu loggade jag inte på min fådda "nya" dator och de två ser inte alls lika ut.
På laptopen finnas möjligheten att öppna bara Word. På nya går det inte, allt är integrerat.
Samma prenumeration.
Håller med och den smakar vanlig apelsin med.Skalade en blodapelsin och upptäckte att den var lika orange som en apelsin. Oförlåtligt!