Störiga saker vi stör oss på, del 38

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Görel
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1 271
  • Visningar Visningar 57 342
Får spuck på kollegorna. De säger att de har så mycket att göra, så jag tar typ allt inkommande. Jag har massor att göra, hinner knappt med. Så visar det sig att kollegorna lagt tid på helt orelevanta saker!! Jag håller på att få ett bryt på dem. Ingen ordning alls :mad:

20250216_144013.webp
skottpengar på sånt här. Det ligger sån här skit på alla mina ridvägar. Jag hatar det. Det tar flera år innan det blir bra igen ju.

Inte bara från Buke utan IRL. Jag har väldigt många kollegor i branschen landet runt och även i de nordiska grannländerna som jag slutat göra mig en bild av, det har aldrig stämt! 😆
Ännu värre är det ju när man försöker para ihop rösten på telefonen med människan IRL, tänk dig en väldigt ljus röst från en, som man tror, liten nätt person fast rösten tillhör nån som är byggd som en rysk kulstöterska, det har jag nyligen råkat ut för. :D

Vad har hänt nu då med Facebook? Först har det bara varit massa inlägg som jag inte bett om och mina kontakters poster syns inte längre för de trycks undan. Och det som trycker undan är inget jag är intresserad av eller bett om. Nu så kommer nästa skräp - aviseringar från grupper jag inte är med i eller inte intresserad av "Bilpoolen har lagt ut en ny post" blandat med aviseringar från mina grupper där man får aviseringar på varje inlägg. Vissa ger väääldigt många röda blippar eftersom det är många inlägg. Vill Meta att man slutar anvnända FB? Ingen kan väl tycka att detta är kul eller bra??

Inte bara från Buke utan IRL. Jag har väldigt många kollegor i branschen landet runt och även i de nordiska grannländerna som jag slutat göra mig en bild av, det har aldrig stämt! 😆
Verkligen, jag träffade häromdagen tanten från partihandeln, som jag ofta pratat med i telefon. Visste att hon var i 65 års åldern.
Hon var inte en gråhårig rund mormorstyp från 50-talet med permanenterat hår.
Utan en jäkligt sportig och fräsch dam, kortklipt mörkhårig med orange slingor i håret och inte speciellt rund alls.
Jag nämnde det för kollegan, hur förvånad jag blev, och kollegan hade sett henne för sig precis som jag :D

Ännu värre är det ju när man försöker para ihop rösten på telefonen med människan IRL, tänk dig en väldigt ljus röst från en, som man tror, liten nätt person fast rösten tillhör nån som är byggd som en rysk kulstöterska, det har jag nyligen råkat ut för. :D
Hur tror du jag haft kontakt men människor runt hela Norden om inte via telefon? Jag har kunnat prata med danskar, finnar, norskar och polacker under en och samma timme. Jag har träffat en skinntorr lite gubbe som var knappt längre än mig men med en basröst som nog hade gjort många karlar avundsjuka.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Stör mig på att jag måste köpa nya vinterdäck. Dyrt!
99 100 101
Svar
2 018
· Visningar
93 020
Senast: Görel
·
  • Låst
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
100 101 102
Svar
2 026
· Visningar
100 067
Senast: Mineur
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
129 476
Senast: Lilla
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok 20/12 Arbetsterapeut Julia, startade film om sömn/sömnbrist. Jag hann inte se vad den hette. En stor del av människor mellan 18-35...
Svar
2
· Visningar
657
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka