Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Samma härAtt jag får en bild framför mig på en person, tex från Buke, genom att läsa inlägg. O när det väl kommer fram utseende eller/och ålder så har jag så extremt fel…
Hjärnan bygger helt galet är min störning.
Känner vi igen den @Mia_RAtt jag får en bild framför mig på en person, tex från Buke, genom att läsa inlägg. O när det väl kommer fram utseende eller/och ålder så har jag så extremt fel…
Hjärnan bygger helt galet är min störning.
Inte bara från Buke utan IRL. Jag har väldigt många kollegor i branschen landet runt och även i de nordiska grannländerna som jag slutat göra mig en bild av, det har aldrig stämt!
Ännu värre är det ju när man försöker para ihop rösten på telefonen med människan IRL, tänk dig en väldigt ljus röst från en, som man tror, liten nätt person fast rösten tillhör nån som är byggd som en rysk kulstöterska, det har jag nyligen råkat ut för.Inte bara från Buke utan IRL. Jag har väldigt många kollegor i branschen landet runt och även i de nordiska grannländerna som jag slutat göra mig en bild av, det har aldrig stämt!![]()
Verkligen, jag träffade häromdagen tanten från partihandeln, som jag ofta pratat med i telefon. Visste att hon var i 65 års åldern.Inte bara från Buke utan IRL. Jag har väldigt många kollegor i branschen landet runt och även i de nordiska grannländerna som jag slutat göra mig en bild av, det har aldrig stämt!![]()
Hur tror du jag haft kontakt men människor runt hela Norden om inte via telefon? Jag har kunnat prata med danskar, finnar, norskar och polacker under en och samma timme. Jag har träffat en skinntorr lite gubbe som var knappt längre än mig men med en basröst som nog hade gjort många karlar avundsjuka.Ännu värre är det ju när man försöker para ihop rösten på telefonen med människan IRL, tänk dig en väldigt ljus röst från en, som man tror, liten nätt person fast rösten tillhör nån som är byggd som en rysk kulstöterska, det har jag nyligen råkat ut för.![]()